NanX Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Håper det er noen som kan hjelpe meg her Vurderer å kjøpe et ringekort for å ringe dama i Australia. Har forstått det sånn at jeg betaler x antall kr for x antall ringeminutter. Det jeg lurer på er hva personen i andre enden betaler.. Blir hele samtalen belastet på kortet, eller må dama betale vanlig utelandstakst? Er det noen som vet? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kan dere ikke bruke f eks Skype? Lenke til kommentar
NanX Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Kan dere ikke bruke f eks Skype? Desverre så er det ikke alltid hun har tilgang til internett. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hva dama betaler der borte, kommer jo an på om hun har abonnement fra Norge eller fra Australia... Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Telefonkort belastes slik: 1) Du ringer et norsk nummer, enten vanlig fasttelefon eller 800-nummer (800-nummer er IKKE gratis fra mobil, velg isåfall fastnummeret) 2) Telefonkortet belastes med den valgte operatørens samtalepris mellom norge og australia. 3) Samtalen kommer til telefonen i australia som en vanlig samtale. Koster det f.eks. penger å motta samtaler på mobil i australia (slik det gjør i USA), vil mobilen bli belastet som alle andre samtaler. Bruk av Skype, Google Talk o.l. er selvsagt et godt alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå