jolis Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hei. Som dere ser av overskriften så vil ikke 3D Mark-06 Starte. Får en feilmelding som jeg dessverre ikke husker! Er klar over at programmet er laget til xp og Vista 32 bit men ser det er flere som bruker det på 64 bit. Tror det finnes en "fiks" av noe slag som lastes ned som skal ordne dette. tok igår og laget en partisjon på Harddisken og la inn W-7 32Bit. Og da fungerte programmet helt greit. Men har ikke lyst å Dualboote mellom disse 2 så fjernet 32 versjonen etter litt testing. Så til det store spørsmålet! Er det noen som har funnet en løsning på dette problemet. Er eneste programmet som jeg har problemer med. Gjerne med en liten beskrivelse av hvordan man gjør det praktisk etter for eksempel å ha lastet ned en "fiks" :-) Hadde vært greit å funnet ut av dette. Da jeg ellers er svært godt fornøyd med W-7,64. Endret 25. oktober 2009 av jolis Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hva skal du med 3d mark 06 egentlig ? Lenke til kommentar
jolis Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 hva skal du med 3d mark 06 egentlig ? Hva skal en med så mangt her i livet... Er jo greit å bruke det programmet i forbindelse med litt overklokking av systemet. Men hva skal en med pc spill for den saks skyld. Er jo mye for underholdningen for å si det enkelt. Er mye man ikke trenger her i verden. Men artig å ha det uansett. Håper du forstår svaret mitt. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 joda. men jeg syns 3d mark 06 er en av de dårlige. er så cpu krevende at resultatet blir som regel feil. jeg ville brukt vantage eller 3d mark 03 i stedet. men når du ikke husker feil meldingen så er det vanskelig å hjelpe deg da. Lenke til kommentar
jolis Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) joda. men jeg syns 3d mark 06 er en av de dårlige. er så cpu krevende at resultatet blir som regel feil. jeg ville brukt vantage eller 3d mark 03 i stedet. men når du ikke husker feil meldingen så er det vanskelig å hjelpe deg da. Er sant at det er svakt av meg å ikke huske feilmeldingen. Men har funnet ut av hva som var feilen. Måtte laste ned en annen Aol versjon. Så nå fungerer det med Windows 7 64. (Skal merke posten med løst) Eneste som er litt rart. Får 160/170 lavere poeng enn med 32 bits versjonen. får ca 16500 poeng med ett GTX 295 kort. og E 6850 prosessor som kjører på 3,6. Hadde jeg hatt litt bedre hardware ellers. Så ville sikkert scoren blitt høyere. Men det fungerer bra i spill da Endret 25. oktober 2009 av jolis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå