silverlit Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hørte at PSN kort skulle komme i september/oktober men har ikke sett noe til dem... noen som vet når de kommer eller noe annet jeg bør vite? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) De er kommet, elkjøp F.eks har de på sine hjemmesider. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...-live-verdikort Hvis det var sånne du tenkte på da. Endret 25. oktober 2009 av Burny Lenke til kommentar
claes Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har sett de kortene på Gamestop og Spaceworld Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Som de to over har skrevet har de kommet. De hadde både 200kr og 400 kr kort på Spaceworld. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg visste faktisk ikke om disse kortene i det hele tatt! Dette var en jaggu bra jeg kom over så jeg slipper og mase meg til og låne kortet til foreldrene mine. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Platekompaniet har også psnkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå