TheyStoleMyName Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei, er det noen som vet om et elr annet triks for gratis sms varsling på mobilen når kampen starter, mål, pause osv?.. ManU vs Liverpool kampen =D Takk =) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Send PLING (ditt lag) til 1984. Da vil du få melding fra TV2 når det blir scoringer, og når kampen blir slutt. EKS: PLING Manchester United til 1984 Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Send PLING (ditt lag) til 1984. Da vil du få melding fra TV2 når det blir scoringer, og når kampen blir slutt. EKS: PLING Manchester United til 1984 Takk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Men er det gratis? Man kan få pling for ett lag gratis. Skal man ha flere lag, så koster det penger. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Korleis stoppar du tjenesten då? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Korleis stoppar du tjenesten då? STOP til 1984 Tror jeg da. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Okay, mest sansynleg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hva har egentlig skjedd med scoringsvarselet? I begynnelsen fikk man melding hver gang det ble mål, nå får man jo stort sett kun melding ved pause og slutt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hva har egentlig skjedd med scoringsvarselet? I begynnelsen fikk man melding hver gang det ble mål, nå får man jo stort sett kun melding ved pause og slutt Eller så blir man spammet ned av 40 meldinger i løpet av kvelden. TV2 burde forbedre dette, ellers mister de mange "kunder". Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Samme har skjedd med meg, nå er det kun pause og slutt. Rekorden min er vel 26 meldinger til en kamp for et par uker siden, fikk meldinger hele kvelden og den påfølgende dagen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har skjedd to ganger det. Alle de andre kampene den siste tiden har eg fått en melding om pause, og en melding om kamp slutt. Det er litt dumt, vil ha melding ved mål. Men man kan vel ikke akkurat klage, det er jo gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå