Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama og jeg sitter for mye forran TV'n, forslag til andre ting å gjøre?

Gjest Guest_._*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_._*

Hei,

trenger litt råd! Jeg og kjæresten min er begge 18 år.. vi har det fint sammen og sånt, men vi sliter liksom litt med å gjøre ting sammen.. vi ser hverandre cirka annenhver dag, men det blir bare til at vi sitter forran TV'n eller pcn eller noe sånt.. vi gjør jo noenganger andre ting, så klart, men for det meste bare ligger vi i senga forran tv'n og er slappe. Vi trenger litt variasjon. Er det noen som har noe råd om hva vi kan gjøre sammen? Evt. hva er det dere (som er i forhold) pleier å gjøre sammen i hverdagene?

takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_._*

Heheheheheheh. ;);););) Nei sier du det? Wow, visste ikke at det var et alternativ.

fra spøk til revolver tenkte jeg liksom på noe litt annet...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_._*

Ja, det er bare de tre tinga som er aktuelle inne? :/

For det er jo ikke så mye å gjøre ute nå om høsten.. bortsett fra å gå turer, men det gjør vi. Spørsmålet mitt sikter vel til hva vi kan gjøre i hverdager, og helst inne, for vi er jo slitene etter skole og sånt.. og da er det ikke noe særlig å rushe inn til byen for å stikke på kino eller kjøpesenter etc..

inneaktiviteter eller generelle hverdagslige aktiviteter anyone?

Lenke til kommentar

Tja, dere kan jo kjøpe noen brettspill, en kortstokk, eller 2 tredemøller dere kan kappes på. Ellers er det ikke så mye å gjøre inne på egenhånd, du må nesten ut for å ha det morsomt.

Edit: Dere kan jo begynne med matlaging. Prøv å lage skikkelige gourmetmåltider og prøv dere som mesterkokker!

Endret av Hamnli2
Lenke til kommentar
Gjest Guest_._*
Ta skogsturer. Gjør det litt hyggelig med å ta med litt mat og drikke. Gjør litt sporty ting sammen, dette virker for slapt.

Sporty ting, som hva? Trenger konkrete eksempler :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_._*
Tja, dere kan jo kjøpe noen brettspill, en kortstokk, eller 2 tredemøller dere kan kappes på. Ellers er det ikke så mye å gjøre inne på egenhånd, du må nesten ut for å ha det morsomt.

Edit: Dere kan jo begynne med matlaging. Prøv å lage skikkelige gourmetmåltider og prøv dere som mesterkokker!

Evt. hva morsomt kan vi gjøre ute på en hverdag da?

Lenke til kommentar

Kommer mye an på hvor dere bor, du har nok mye bedre lokalkunnskap enn jeg har. Bowling, idrett, klubber, politikk, ta noen morsomme kurs som bartender eller masseringskurs, lær dere å sjonglere, start å spill noen instrumenter, ta sertifikat for noe dere aldri får bruk for, bare gjør noe skikkelig tåpelig! Jo mere tåpelig jo mere morsomt!

Dere kan jo kle dere som hverandre en dag og stikke på byen. Du i skjørt og sminke, hun i boksere jeans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...