fiskercool Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er dette mulig på en Jensen Air:Link 89300, isåfall hvordan? Den har QoS, men aner ikke hvordan men setter det opp. Takker for svar. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kan ikke huske at 89300 kan prioritere visse maskiner fremfor andre. QoS betyr som regel at en viss type trafikk blir prioritert, f.eks spill, videosamtaler, VoIP osv. Lenke til kommentar
fiskercool Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Kan ikke huske at 89300 kan prioritere visse maskiner fremfor andre.QoS betyr som regel at en viss type trafikk blir prioritert, f.eks spill, videosamtaler, VoIP osv. Viss man skal priortere spill da? Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Usikker på akkuratt hvilke funksjoner jensen støtter osv, du må nok lese i manualen eller høre med dem. Lenke til kommentar
fiskercool Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Så litt på hjemmesiden di sin, og søkte på min router. link: http://www.jensenscandinavia.com/products/...89300_NO_v3.pdf Der står det "QoS - Quality of Service Quality of service gir deg muligheten til å bestemme båndbredden til hver PC." Så da må det vel gå og gi en PC, rett på f.eks. 1mbit av linja, eller priortere han? Her er et bilde når jeg er inne på QoS, på routeren link: http://img12.imageshack.us/i/utennavnwo.jpg/ Problemet nå er da, at jeg ikke aner hva jeg skal skrive inn på di div. feltene :S Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er jo bare å fylle inn det som trengs? - Bandwith - Local IP-adress - Traffic Type - Protocol Antar at enten blankt eller * er wildcard, slik at du trenger bare å fylle inn det ovenfor. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det var jo mer avansert QoS enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå