12Anonym12 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei! Har Xbox 360 elite, en philips 42" lcd (hvor det ikke er optisk lyd inngang på) og Anlegget Logitech Z-5500.. Noen som har noen ideèr om hvordan jeg skal koble dette så jeg får lyden fra Z-5500 når jeg spiller Forza Motorsport 3? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er ikke dette en hekt normal 3.5mm-minijack-plugg? Altså sånn du bruker i PCen? Hvis dette er tilfellet, er det bare å plugge den inn i hodetelefonutgangen på TVen din, det jeg har gjort med mitt anlegg. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du kobler til den optiske inngangen på anlegget og på kabelen til Xboxen (videokabelen). Se på bildet(ikke bry deg om pilen, se på inngangen på baksiden). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det lettaste er å bruke kabelen vist over med komponent. Blir det vanskeleg så kan du lese denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1159099 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå