Gå til innhold

Spill til PS3 som likner på Trackmania?

bleidd

Anbefalte innlegg

Jeg likte veldig godt Trackmania-spillene til PC. Nå har jeg omsider kjøpt en PS3 (hovedsaklig for PES og LBP, men jeg må jo prøve litt flere titler).

Finnes det noen spill som ligner på Trackmania, men til PS3? Altså enkelt å styre bilene, og baner som kan ligne på berg-og-dal-baner av og til, og helst med store hopp?

Evt noen andre bilspill som ikke er særlig realistiske, og som ikke er tiltenkt Skyline-fansen? Store bakvinger og driftekonkurranser er ikke noe for meg. Supergrafikk er heller ikke viktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kongrudi!

Detta så jo skikkelig knall ut! En mangel ved ps3 og Xbox360 i forhold til ps2 er utvalget av spill. På ps2 var det så sinnsykt mye forskjellige typer spill å velge i. Dette gjør at spillhusene utgir sikre spill som fps og fotball og en haug med rævva filmlisensspill. Dette skyldes kvalitetskrav og utviklingskostnader. Mange gleder seg til neste versjon av ps og xbox. Som spiller bør man heller være bekymret da kravene og utviklingskotnadene nok blir enda høyere slik at man får fryktelig mange spill som kjører på en trygg formel. Det er tross alt penger det handler om for utviklerne.

Kreative spill tror jeg vi framover får se påse platformene hvor det er billig å utvikle og selge.

Rart man ikke har porter trackmania til en konsoll. Er jo geniale spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...