Gå til innhold

PS3 Slim, hva er i pakken?

dialafc

Anbefalte innlegg

Hei!

Dersom en kjøper en PS3 Slim fra en nettbutikk, følger det da med styrekontroll i pakken? Ser det er mange som annaonserer med pakkepris som er f.eks. PS3 Slim+Styrekontroll+Spill. Lurte da på om det er en ekstra til den som evt. følger med, eller om det bare er den ene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er 2 kontrollere i pakken så står det nevt spesifikt i pakkebeskrivelsen. I standardpakken er det en kontroller som følger med (som du selv sier).

Det er en god stund siden jeg så en pakke med 2 kontrollere, tror faktisk det er så lenge siden som da lagerene for 60GB utgaven skulle tømmes, da var det en bundle med 2 spill og 2 kontrollere for ca. 5000kr.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nettopp en Slim. Det som fulgte med var dette:

1 stk spillkonsoll

2 stk strømkabler (en for Norge og en rar en)

1 stk AV-kabel (her bør du kjøpe en HDMI-kabel og bytte)

1 stk kontroller, Dual Shock 3

1 stk ladekabel for håndkontroll

1 stk manual

Jeg bestilte i tillegg bl.a. en ekstra kontroller. Det overrasket meg litt at det ikke fulgte med en ekstra ladekabel til denne. Men så skal det godt gjøres at begge kontrollerne går tomme for lading på en gang også da..

Lenke til kommentar
Jeg bestilte i tillegg bl.a. en ekstra kontroller. Det overrasket meg litt at det ikke fulgte med en ekstra ladekabel til denne. Men så skal det godt gjøres at begge kontrollerne går tomme for lading på en gang også da..

Selv om du kjøper PS3-kontrolleren separat hos en forhandler vil heller ikke ladekabel følge med. Du kan dog bruke en hvilken som helst tilsvarende kabel, tror jeg. Det får du kjøpt overalt!

Lenke til kommentar

Jada, jeg har flere slike kabler liggende her (fra mobiltelefoner, mp3-spillere osv), så jeg klarer meg :)

Man kan også lade kontrollerne ved å koble dem til en PC, for dem som ikke visste det. All kommunikasjon med PS3 går via blåtann, aldri gjennom kabelen.

Lenke til kommentar

Ok, lurte fordi jeg var innom Platekompaniet der det på reklamen stod at pakketilbudet var

* PS3 Slim

* 1 Dual shock controller

* 1 Valgfritt spill opp til 600,-

Damen bak skranken mente at det da totalt var med 1 controller. Synes det var litt merkelig markedsføring siden det tross alt alltid er med 1 i pakken..

Kanskje hun ikke hadde peiling :)

Var uansett billigere hos andre leverandører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...