Gjest Medisinstuderende Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei, Jeg kan ikke forstå hvorfor den norske regjering har valgt å anbefale vaksinen. Den har på verdensbasis drept langt flere enn hva svineinfluensaen har. Det vil si at WHO har nevnt 5.000 døde av selve influensaen, men det mørke vet ingen. Vaksinen med andre ord er farlig. Den inneholder kvikksølv, og dette er det langt flere mennesker som ikke tåler. spesielt de i risikogruppen. barn,eldre eller bare lavere immunforsvar. Hvorfor gjør de dette? En total wipeout av de med lavere immunforsvar kanskje? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Det er fordi vi får i oss mer kvikksølv hver dag enn det som er i vaksinen uansett. Leter etter kilde, men husker ikke hvor jeg leste det. EDIT: Jeg snakker om Inf. A H1N1 vaksinen. Jeg tror det er Novartis som leverer vaksiner til Norge, og hvis det stemmer, inneholder den 25 microgram/0,5mL kvikksølv. Kilde til det siste jeg sa: http://www.medscape.com/viewarticle/709468. Jeg regner med linken funker. Endret 25. oktober 2009 av w3p Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hei, Jeg kan ikke forstå hvorfor den norske regjering har valgt å anbefale vaksinen. Den har på verdensbasis drept langt flere enn hva svineinfluensaen har. Det vil si at WHO har nevnt 5.000 døde av selve influensaen, men det mørke vet ingen. Vaksinen med andre ord er farlig. Den inneholder kvikksølv, og dette er det langt flere mennesker som ikke tåler. spesielt de i risikogruppen. barn,eldre eller bare lavere immunforsvar. Hvorfor gjør de dette? En total wipeout av de med lavere immunforsvar kanskje? og du får i deg mer kvikksølv gjennom maten (gjennomsnittlig) en du gjør gjennom vaksinen. og siden du sier at flere har død av vaksinen en av svineinfluensa, hvor mange mener du har død av vaksinen, og kan du dokumentere påstanden? *tillegg* så kan du jo lese litt på Statens legemiddelverk: Tiomersal i vaksiner og lese på forskjellen mellom metylkvikksølv (som er vanlig i mat) og etylkvikksølv som er det tiomersal brytes ned til i kroppen Endret 25. oktober 2009 av stich_it Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Tråden er stengt som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 25. oktober 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg