henrikgr Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har lastet ned noen forskjellige ting med programmet bit-torrent eller hva det nå heter.Men når jeg skal åpne det jeg har lastet ned så klarer ingen program og takle disse filene helt... Vet dere om et program som åpner slike filer? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Først og fremst ikke spør her.... Ikke lov.... Spør på forumet for bit-torrent!!! Ett hint, du skal ikke åpne bit torrent filene før dem er ferdig nedlastet, dem viser i win at hele fila er der, men dette er ikke tilfelle... :o Så slett tråden raskest mulig..... Lenke til kommentar
BigScaryNi**a Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvorfor er det ikke lov da?...Fordi om du bruker Bit Torrent klienten betyr det jo ikke at det du laster ned er Ulovlig...jeg bruker Torrent ofte til a laste ned ulisensiert anime..som er helt lovlig og laste ned. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har bare lastet ned et par gammle spill som jeg mener er freware spill.(blant annet jones og den første sim city)Hvis dette ikke er tilfelle så kan jeg slette denne tråden! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 vanligvis er det .bin .cue cdwin image files som du opner i deamontools Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå