Skyb3rt Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei! Jeg har tenkt på å kjøpe meg en mopedregistrert ATV. og lurer på om noen har peiling på dette? Vet noen: Om noen gode merker? Hva gear som er bra? Automatisk eller manuell? Hvor stor den bør være? Ellers så er vell mopedregistrerte ATV'er maks 50 ccm? Jeg vill ikke betale mer enn ca 20000kr for den, helst rundt 15000. Hva tror dere om Denne? Er access et bra merke? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kva meiner du med "kor stor den bør vere?" du kan jo ikkje ha større enn 50ccm uansett????? Acess har eg aldri høyrt om Ville anbefalt å kjøpe kjende merker som: Suzuki Bombardier Can-am Dinli Arctic Cat Honda Yamaha Polaris Dei eg kjem på, det er veldig mykje direkte jalla inne ATV Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Kva meiner du med "kor stor den bør vere?" du kan jo ikkje ha større enn 50ccm uansett????? Altså bredde, lengde, høyde. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Okay, dette går då meir på om det er crosser- eller arbeidsfirhjuling og størrelse. Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Så jeg bør ikke kjøpe den Access Atv en? Finnes det noe informasjon om dette merket? Når jeg googla det kom det enten "Mircrosoft Access" eller "skal du kjøpe atv?" osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå