SoW Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 bjaa, soshal og The_Trick wabby, soshals, penta, snow dog, Ecthelion Jøss, jeg så ikke den jeg. Uansett, nicket mitt staves: "s-o-s-o-h-a-l". Jeg tør å være såpass overlegen å tro at det er meg dere mener. Plutselig hadde jeg jo tre "stemmer". Bedre sent enn aldrig Sorry det med nick stavingen. Det er rettet nå. Har fikset opp feilen jeg også nå.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Argh!!! ser jeg har posta flere ganger... dere skjønner, jeg fikk error in posting hver gang jeg prøvde å poste, så jeg prøvde fler ganger... Sry Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 synes det er slemt at ingen har nevnt meg men moddisene gjør jo en god jobb og kommer høyt opp på listen min Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 nvoetfiv! Og jimmypop har forresten identisk musikksmak som meg Penta er fra samme sted som meg, og der er det båtmesse nuh. Ecthelion er tøff. B|real hører på queens of the stoneage og er tøff. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Tror nesten jeg må joine stein-gruppa, eventuelt finne et gammelt bilvrak og dra med sovepose.. "|_Cisco_|'s pris for beste post" går denne gangen til SnowDOG_ (håper jeg skrev nicket riktig) for posten der han skrev hva han hadde gjort i fylla med ei.. hmm.. jaa.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 SNOWdog_ (håper jeg skrev nicket riktig) Er det ikke "SnowDOG_" da? :] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Tror nesten jeg må joine stein-gruppa, eventuelt finne et gammelt bilvrak og dra med sovepose.. "|_Cisco_|'s pris for beste post" går denne gangen til SnowDOG_ (håper jeg skrev nicket riktig) for posten der han skrev hva han hadde gjort i fylla med ei.. hmm.. jaa.. hehe ka gjorde eg med ka? de har vært noen ganger eg har postet i fylla mene...hmm... lete etter posten.... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 lete etter posten.... Du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 lete etter posten.... Du er ikke den eneste. Hehe nei det er nok en del som har klart de og. Han som eg ser opp til når det gjelder sånt er jo allyse han er proff Lenke til kommentar
Term Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 hmmm blir litt vanskelig å rate noen over andre synes jeg. men tja, here i go: k-dog, penta, Ecthelion, b-real, hartge, arctic......-----> Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 SnowDOG_: 30-års dama posten din som ble erstattet med " :oops: " Var en eller annen (Echtelion om jeg ikke husker feil?) som tok screenshot av den før du nådde å redigere den Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 SnowDOG_: 30-års dama posten din som ble erstattet med " :oops: " Var en eller annen (Echtelion om jeg ikke husker feil?) som tok screenshot av den før du nådde å redigere den Hva var det? høres ":D" ut Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Lol åja den ja. DAmn it! tok han screen shot? FFS :x :oops: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har ikke tatt noe screenies... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 CFD: deler sine innerste hemmeligheter Hehe.. Men sorry for den meldingen a. Har dårlig samvittighet... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 CFD: deler sine innerste hemmeligheter Hehe.. Men sorry for den meldingen a. Har dårlig samvittighet... slapp av! jo mer underholdning jo bedre! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg vil nokk gi min stemme til Serioese MarcelSB for sin gode jobb i linux delen. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 MarcelSB og dj_offset er seriøse Linux personer. Mye bra fra dem i linux-delen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg