Gå til innhold

hvem er deres favoritt person på formuet?

A_berg

Anbefalte innlegg

Jeg tar det som en ære :wink:

Det at jeg kun ikke har noe i mot deg, er som sagt det at du ikke har lest hele SO2, og da kan jeg dessverre ikke tillate meg å like deg, men, ja, du skjønner sikkert hva jeg mener - innerst inne.. ;)

Tja, bare det å bli anerkjent som menneske av en så 1337 person som deg er vel en ære i seg selv, eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... siden ... jeg hater dere alle ..

You go to hell .... you go to hell and you die!

Ja, vi er så glad i deg også Alexander :yes:

Selvfølgelig. Alexander er godgutten det!

Vet det er mange tusen her på forumet, men at ingen har nevnt meg, patrioten som har holdt til her siden tidenes morgen, ser jeg på som en skuffelse. Går og henger meg :cry:

Lenke til kommentar
King_Mephisto's PC bråker. Hører den helt hit! 11 vifter! Hva er vitsen når du har vannkjøling? :lol:

HVA SA DU?????

neida, har fire vifter totalt på tre harddisker, en på sidedøra som blåser på skjermkortet... det høres mye ut, men det er egentlig ikke det, støyer ikke mer 38dB til sammen hvis jeg kjører alt på maks, noe som sjeldent trengs pga vannkjøling, ved idling så kan jeg sette alt på det minste, da er det på sånn ca 25dB

Lenke til kommentar
kunne ikke la være å legge merke til at dere hadde alle glemt meg... så... teknisk sett, så leder jeg?
Deg ser eg jo aldri siden du aldri er på off topic delen. :shrug: så no votes sorry....

Siden jeg kombinerte Battlefield med Desert Combat har dere ikke fått sett mye av meg... men nå er jeg på ferten igjen!

Lenke til kommentar
kunne ikke la være å legge merke til at dere hadde alle glemt meg... så... teknisk sett, så leder jeg?
Deg ser eg jo aldri siden du aldri er på off topic delen. :shrug: så no votes sorry....

Siden jeg kombinerte Battlefield med Desert Combat har dere ikke fått sett mye av meg... men nå er jeg på ferten igjen!

Lenke til kommentar

Siden jeg kombinerte Battlefield med Desert Combat har dere fått sett lite av meg... men nå er jeg på ferten igjen!

Lenke til kommentar

Siden jeg kombinerte Battlefield med Desert Combat har dere fått sett lite av meg... men nå er jeg på ferten igjen!

Lenke til kommentar
bjaa, soshal og The_Trick :woot:

wabby, soshals, penta, snow dog, Ecthelion :woot:

Jøss, jeg så ikke den jeg. :)

Uansett, nicket mitt staves: "s-o-s-o-h-a-l". Jeg tør å være såpass overlegen å tro at det er meg dere mener. ;)

Plutselig hadde jeg jo tre "stemmer". icon_cool.gif

Bedre sent enn aldrig :)

Sorry det med nick stavingen.

Det er rettet nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...