Totenkopf Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 um.. kan ikke akkurat si at jeg liker noen av dere,.,., Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 DiKKy er jo RÅ da .. Ja, han er 1337. Du er kanskje den 13373573 på forumet (og #HW.no). Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 1. arve87 2. arve87 ... ... ... 999. arve87 Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 1. opplysningen1881 2. sosohal (/me stolt: skriver det riktig) 3. ecthelion 4. Mr.Ueland Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Nei nei...det er hvist ingen som liker meg, jeg får vel bare droppe ut av forumet da... *ironi*(for dere som ikke tok den) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Nei nei...det er hvist ingen som liker meg, jeg får vel bare droppe ut av forumet da... *ironi*(for dere som ikke tok den) hihi. Seff er jeg glad i deg oxo. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Nei nei...det er hvist ingen som liker meg, jeg får vel bare droppe ut av forumet da... *ironi*(for dere som ikke tok den) Ja, jeg er også glad i deg - og jeg hadde blitt enda gladere i deg om du hadde lest hele SO2. :] Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hihi. Seff er jeg glad i deg oxo.Takk! aah...nå ble jeg varm i mitt hjerte Glad i deg oxo Da tror jeg at jeg blir her alikevel Ja, jeg er også glad i deg - og jeg hadde blitt enda gladere i deg om du hadde lest hele SO2. :]Takk igjenn! Glad i deg oxo PS. har lest ganske mye av SO2, men jeg må inrømme at jeg ikke har lest alt Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Takk! aah...nå ble jeg varm i mitt hjerte Glad i deg oxo Da tror jeg at jeg blir her alikevel Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg kan dessverre ikke tillate meg å ha en som poster i SO2 uten å ha lest hele, som favorittperson, men du er høyt oppe blant newkidsa (ikke det at det trenger å være så positivt, men det er faktisk en del ålreite newkids i SO2). Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 /me lest ALT i går... ..nei, i helga var det.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 /me lest ALT i går... ..nei, i helga var det.. Seriøst? Kan du da fortelle meg hvilke to personer som preget SO2 mest med sine dialoger i starten? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 /me lest ALT i går... ..nei, i helga var det.. Seriøst? Kan du da fortelle meg hvilke to personer som preget SO2 mest med sine dialoger i starten? ecthelion, SirHartge og fondus. Enkelte ganger var CFD svært aktiv.... Vanskelig å trekke frem to personer i grunn... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 /me lest ALT i går... ..nei, i helga var det.. Seriøst? Kan du da fortelle meg hvilke to personer som preget SO2 mest med sine dialoger i starten? ecthelion, SirHartge og fondus. Enkelte ganger var CFD svært aktiv.... Vanskelig å trekke frem to personer i grunn... Nei, det var Fake og DiKKy - men jeg får velge å tro på deg da. :] Da rykker du opp på listene mine. Newkids jeg ikke har noe i mot: henrikmain OgnOmm GeF Og sikkert et par til jeg ikke kommer på. P@rm@nn er også likandes *snill*. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Nidhogg virker som en grei kar, i tillegg til dette har han veldig bra musikksmak. Sosohal er en av de få 15-åringer jeg vet om som klarer å skrive tekster uten grammatiske flauser/grove skrivefeil, og må få honnør for dette. Virker også som om det er mange andre hyggelige/morsomme personer på dette forumet. Edit: Som for eksempel Psilocybe, LarsC, Arctic, P@rm@nn. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Newkids jeg ikke har noe i mot: henrikmain OgnOmm GeF Og sikkert et par til jeg ikke kommer på. P@rm@nn er også likandes *snill*. Jeg tar det som en ære :wink: Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 P@rm@nn er også likandes *snill*. Tusen takk, nå skal du få lov til å sitte på steinen sammen med meg :smile: Edit; Mine favoritter er; sosohal Formann Kamerat DiMiles LarsC Artic JohndoeMAKT kjakan_mm fondus osv osv, nei dette ble så lang liste å skrive her. Skrev heller ned alle her. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 DiKKy postet så mange ganger på rad... Det takler jeg ikke... Derfor tok jeg ikke han med... /me har en lei tildens til dette: ... for tiden :x Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg tar det som en ære :wink: Det at jeg kun ikke har noe i mot deg, er som sagt det at du ikke har lest hele SO2, og da kan jeg dessverre ikke tillate meg å like deg, men, ja, du skjønner sikkert hva jeg mener - innerst inne.. P@rm@nn er også likandes *snill*. Tusen takk, nå skal du få lov til å sitte på steinen sammen med meg :smile: Jeg trenger ikke å sitte på noen stein, siden jeg er noens favorittperson. Du kan få lov til å tolke dette som at du ikke trenger å sitte der (det at du er likandes altså). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg