asyrst Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 BABE?! den dagen jeg blir en babe tar jeg livet av meg.. ellers takk.. fornuftig jente! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hvis det blir noe av hw-lanet synes jeg thanatos bør bli spurt om å være systemansvarlig for nettverket!det var han som var bærebjelken når lan-gjengen startet med hjemmelan! ingen slår thantos når han kommer med sine velkjente "AHA", da er han i siget dummeste jeg har hørt AHA! Nemmen, er du frekk Zephyros? Heheh.... Arne, nå var d jo ikke jeg som starta da! + At det er vel Zephyros som er bærebjelken! Eller kansje Steffen! Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 PeNtA SnowDOG andreasn Ecthelion SirHartge I have my reasons..... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 BABE?! den dagen jeg blir en babe tar jeg livet av meg.. ellers takk.. fornuftig jente! Host*rævsleiker*host... *plystre* Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 BABE?! den dagen jeg blir en babe tar jeg livet av meg.. ellers takk.. fornuftig jente! Host*rævsleiker*host... *plystre* enig... Asyrst er en skikkelig *host*rævsleiker*host*... :wink: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Siden jeg ikke lenger er i Søppel-avdelingen blir det nok ikke noen av dere. Er en del som utmerker seg med gode og seriøse poster men min favoritt blir nok UFO. Han har "blendet" meg med sin kunnskap og seriøsitet i en god del threads. PS: Ingen som har nevnt meg (I feel so lonely...) Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hondaen: Han kan sin fysikk den gutten Og Anders Leipsland sier mye fornuftig, og BBC kan mye. (Hvor ble det av BBC?) Og rudolfrock Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 personlig synes jeg thanatos er veldig god med data!han kan ALT! dessuten er foilltank en typisk tror-jeg-vet-det-ingen-andre-vet-person det er min mening, hva er deres? look whoos talking!!! Quote: har nå 10/100/1000 mbit kort e ja!! dævven glede me te lan, knuse dokk e... to uker senere fant lille arne ut at det kortet han hadde var !!TI!! Mbit. Kan i alle fall ikke si at du er så flink 8) og jeg ble såra about thanatos!! Murdur's!! Nå viste du tydelig at du ikke kan så mye selv heller da, det er ikke mye vits i et 1000mbit kort om man ikke har en 1000mbit switch, og det har ikke du... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hondaen: Han kan sin fysikk den gutten Han glimter til en og annen gang. Imponert over hans forklaringer. Lenke til kommentar
guom Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg tror at vi har glemt noen her. LarsC Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Psilocybe, Snowdog, penta, jimmy pop er artige folkTrandancer har peiling på Nokia 7250 Weee.... wabby, soshals, penta, snow dog, Ecthelion Wave your hands arouend like you just dont care SnowDOG_ :wink: Kjakan_mm,bjaa ...... OMG me first? :gråter av glede: PeNtASnowDOG andreasn Ecthelion SirHartge I have my reasons..... Liker mange her på forumet men eg må nok si penta selvom hun ikke sa meg *snufs* Lenke til kommentar
SoW Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hadde med så få sist, så det ble en liten edit :oops: : Mine favoritter er: bjaa, Jay|-|eM, The_Trick, SnowDOG_, DiMiles, opplysningen1881, Ecthelion, CFD, Arctic, Zephyros, DraZeN, sosohal, nvoetfiv.. Vet at noen er glemt i farten, men Lenke til kommentar
Josten Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hva med skrue a? Han kan sykt mye om div. elektronikk, fysikk, kjemi osv. Btw. blir med på den stubben Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 dd-king og Saft-is De gav meg ros en gang i Elektronikk forumet (o store lykke). Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 syns SnowDOG_ virker som en hyggelig kar jeg. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 syns SnowDOG_ virker som en hyggelig kar jeg. ja ... han forteller så mye om seg selv ... som om da han ******************** Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 bjaa, soshal og The_Trick wabby, soshals, penta, snow dog, Ecthelion Jøss, jeg så ikke den jeg. Uansett, nicket mitt staves: "s-o-s-o-h-a-l". Jeg tør å være såpass overlegen å tro at det er meg dere mener. Plutselig hadde jeg jo tre "stemmer". Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg skrev sosohal riktig... /me überfan deluxe edition... hmmm. Dukker vel snart opp en fanklubb, sosohal. Bare vent ; - p Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ser ut til at Penta, SnowDOG_ b-real eller Telco får før meg iaffal, men jeg skal ikke hindre deg i å stifte en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg