OlaTK Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Det some r så fordømte rart er at Zephyros, A_berg og thanatos svarer på nesten bare samme tråder.... Noe muffins her? Dere spammer like mye og.... jeg tror det er meldal-mafiaen med for lite å finne på har jeg rett eller? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Sånn i farten utenom de jeg kjenner i virkeligheten: allyse og Ice-t (irc-nick, hakke giddet å finne ut forum-nick) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Syntes alle er bra her jeg Liker godt Snekker'n Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Tror jeg går i skogen og setter meg på en stein Hehe, nå ble du min favoritt person :wink: Så kan vi sitte på denne steinen sammen. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Tror jeg går i skogen og setter meg på en stein Hehe, nå ble du min favoritt person :wink: Så kan vi sitte på denne steinen sammen. Jeg vil også sitte. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Mobileksperten! Nei, må slutte å disse han. Siden han endelig har blitt litt seriøs... Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jimmy Pop, LeD og han derre Kjetil Laura eller Lura eller hva han no heter. Haha... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 jeg sier penta ... bare fordi hu sa meg ... :oops: eller gidder jeg ikke si hvem jeg liker best ... siden ... jeg hater dere alle .. You go to hell .... you go to hell and you die! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det er ganske greie folk her for det meste, minus folk som spammer mye og synes at nynorsk er tøft.... Også Penta seff!! Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 SnowDOG_ :wink: Kjakan_mm,bjaa ...... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg liker mesteparten av folka her, men enkelte skiller seg litt ut. Skal ikke nevne navn tho, vil ikke at noen skal føle seg støtt/forlegen. :wink: Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hvis det blir noe av hw-lanet synes jeg thanatos bør bli spurt om å være systemansvarlig for nettverket!det var han som var bærebjelken når lan-gjengen startet med hjemmelan! ingen slår thantos når han kommer med sine velkjente "AHA", da er han i siget AHA! Ja kjempebærebjelke! heheh... og så til Foilltank! Skuffet? murdurs? hva i h****** er en murdur? Murdur: fremmedord. Ligner på: Mordor: farlig plass i LOTR Murder: Engelsk for drapsmann Montør: en som monterer... doh! EDIT: skriveleif... :oops: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Ja, jeg ville nevnt Telco jeg au, men han er jo nesten ikke å se lenger. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Du er min favoritt-person her i forumet, sosohal... Du og Tor Henning Ueland aka Mr. Ueland Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 opplysningen1881 Du også da! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg