Gå til innhold

hvem er deres favoritt person på formuet?

A_berg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det ingen som stemmer på meg?? Jeg som har vært så snill og grei og hjulpet alle jeg kunne..... :(  :(

Favoritt personene til folk flest er vell folk som man kjenner på forumet, prater med på irc osv ;)

Det er vell mange som kjenner meg?? Eller..??

Lenke til kommentar

Det må vell du vite selv? KJenner du mange på forumet? Snakker du med dem i virkeligheten? Er det tråder hvor du og den andre personen snakker veldig mye? HVorfor poste noe så meningsløst? Det er nesten like plagsomt poster med et par ord og denne :shrug:

Lenke til kommentar
er det ingen som stemmer på meg?? Jeg som har vært så snill og grei og hjulpet alle jeg kunne..... :(:(

Favoritt personene til folk flest er vell folk som man kjenner på forumet, prater med på irc osv ;)

ettersom du spør så får jeg svare. Nei jeg kjenner deg ikke.

Lenke til kommentar

ettersom du spør så får jeg svare. Nei jeg kjenner deg ikke.

Jeg kjenner heller ikke Jonas, men det spiller for såvidt ingen rolle om jeg kjenner dere sånnsett eller ikke... Det er masse bra i dere uanz...

Men bowling gutta ruler *ler rått*

Lenke til kommentar
synes Dikky har digg avatar da! :woot:

og jonas: jeg kjenner deg ikke....

Ja Dikky har kul avatar , men den forige passet bedre med navnet. :p

hvilken avatar hadde han før da? hadde han en "genitalia", som på engelsk kalles noe som ligner på hans nick?? :o

Lenke til kommentar
synes Dikky har digg avatar da! :woot:

og jonas: jeg kjenner deg ikke....

Ja Dikky har kul avatar , men den forige passet bedre med navnet. :p

hvilken avatar hadde han før da? hadde han en "genitalia", som på engelsk kalles noe som ligner på hans nick?? :o

et bilde av en dude som ligner på en nerd briller osv. (tegnet ikke ordentlig bilde)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...