Jonas Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 er det ingen som stemmer på meg?? Jeg som har vært så snill og grei og hjulpet alle jeg kunne..... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 er det ingen som stemmer på meg?? Jeg som har vært så snill og grei og hjulpet alle jeg kunne..... Favoritt personene til folk flest er vell folk som man kjenner på forumet, prater med på irc osv Lenke til kommentar
morfin Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Min favorittperson er i hvertfall ikke flodhest! Hater den fyren. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Min favorittperson er i hvertfall ikke flodhest!Hater den fyren. Noen spesiell grunn, med link, kanskje? Lenke til kommentar
morfin Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Min favorittperson er i hvertfall ikke flodhest!Hater den fyren. Noen spesiell grunn, med link, kanskje? Neida, flodhest er en god kamerat han, nabo, selv om han ikke alltid er helt edru. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Tihi... Husker mildt sagt den tråden der, ja... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 er det ingen som stemmer på meg?? Jeg som har vært så snill og grei og hjulpet alle jeg kunne..... Favoritt personene til folk flest er vell folk som man kjenner på forumet, prater med på irc osv Det er vell mange som kjenner meg?? Eller..?? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det må vell du vite selv? KJenner du mange på forumet? Snakker du med dem i virkeligheten? Er det tråder hvor du og den andre personen snakker veldig mye? HVorfor poste noe så meningsløst? Det er nesten like plagsomt poster med et par ord og denne Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 er det ingen som stemmer på meg?? Jeg som har vært så snill og grei og hjulpet alle jeg kunne..... Favoritt personene til folk flest er vell folk som man kjenner på forumet, prater med på irc osv Det er vell mange som kjenner meg?? Eller..?? ettersom du spør så får jeg svare. Nei jeg kjenner deg ikke. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det er vell mange som kjenner meg?? Eller..?? ettersom du spør så får jeg svare. Nei jeg kjenner deg ikke. Jeg kjenner heller ikke Jonas, men det spiller for såvidt ingen rolle om jeg kjenner dere sånnsett eller ikke... Det er masse bra i dere uanz... Men bowling gutta ruler *ler rått* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Det er vell mange som kjenner meg?? Eller..??ettersom du spør så får jeg svare. Nei jeg kjenner deg ikke. Du svarte, men ikke på spørsmålet... Jeg tror ikke mange kjenner jonasen her på forumet, nei. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 men hvem som bryr seg om hvem liker en på et forum? liker alle jeg.. For svar får jeg som regel når jeg spør, når jeg hjelper noen så er det noen som retter på meg osv dermed liker jeg alle og ha en favoritt er ille! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 synes Dikky har digg avatar da! og jonas: jeg kjenner deg ikke.... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 synes Dikky har digg avatar da! og jonas: jeg kjenner deg ikke.... Ja Dikky har kul avatar , men den forige passet bedre med navnet. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 synes Dikky har digg avatar da! og jonas: jeg kjenner deg ikke.... Ja Dikky har kul avatar , men den forige passet bedre med navnet. hvilken avatar hadde han før da? hadde han en "genitalia", som på engelsk kalles noe som ligner på hans nick?? :o Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 synes Dikky har digg avatar da! og jonas: jeg kjenner deg ikke.... Ja Dikky har kul avatar , men den forige passet bedre med navnet. hvilken avatar hadde han før da? hadde han en "genitalia", som på engelsk kalles noe som ligner på hans nick?? :o et bilde av en dude som ligner på en nerd briller osv. (tegnet ikke ordentlig bilde) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Men bowling gutta ruler *ler rått* Men blei ikke vi enig om signaturen? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 TorgeirS uten tvil! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 BJAA! Eller Fredrik som han egentlig heter da. Bjaa= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg