Ørjan Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 wabby, sosohal, penta, snow dog, Ecthelion Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Er mange gode personer her... telconar, bjaa, penta, adawen, kjakan_mm und so weiter... Keep up the good work... Men må *sukke* litt da ingen har nevnt meg... Du nevnte ikke meg heller. Dessuten er jo Telco nesten ikke på forumet lenger. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Er mange gode personer her... telconar, bjaa, penta, adawen, kjakan_mm und so weiter... Keep up the good work... Men må *sukke* litt da ingen har nevnt meg... Du nevnte ikke meg heller. Dessuten er jo Telco nesten ikke på forumet lenger. Du er under "und so weiter" , klarer ikke å huske alle... hadde også glemt Hartge og sikkert enda fler... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Wabby, telconar, bjaa, penta, adawen, Charlsen, A_lyse, |Devilboy|, osv. Mange kule (snille) folk her! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Det er mange greie gode folk her ingen nevnt, ingen glemt Men må *sukke* litt da ingen har nevnt meg... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Alle som henger på #hw.no er kule! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 nå blir det liksom slik at de personene som har postet mest i søppel blir stemt på da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 nå blir det liksom slik at de personene som har postet mest i søppel blir stemt på da Og det er et problem? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 BBC er også en likandes kar. Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Alle som henger på #hw.no er kule! Jeg idler bare Skulle gjerne vært mer aktiv, men føler ikke jeg klarer å strekke over alt og alle da (alle andre irc kanaler og msn og masse dritt). Men men Kanskje en dag, vi får se.. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 psilocybe, the_ruthless og bjaa er min favoritter Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Det some r så fordømte rart er at Zephyros, A_berg og thanatos svarer på nesten bare samme tråder.... Noe muffins her? Dere spammer like mye og.... jeg tror det er meldal-mafiaen med for lite å finne på har jeg rett eller? kan ikke nekte for det Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hei igjen! borre kanskje. Han virker dreven uten å briefe. Dessuten likte jeg borre bedre enn det "nye" navnet.... Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 hmm Allyse Wabby! snowDOG_! telcontar! kebab GUD kan også være kul hm.. vet det er fler.. endrer når jeg kommer på fler Lenke til kommentar
guom Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Alle på hardware.no er kule folk. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hei igjen! borre kanskje. Han virker dreven uten å briefe. Dessuten likte jeg borre bedre enn det "nye" navnet.... Hei du Christian... gamle "borre" er som sagt død og begravet. BBC forever =) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 personlig synes jeg thanatos er veldig god med data!han kan ALT! dessuten er foilltank en typisk tror-jeg-vet-det-ingen-andre-vet-person det er min mening, hva er deres? look whoos talking!!! Quote: har nå 10/100/1000 mbit kort e ja!! dævven glede me te lan, knuse dokk e... to uker senere fant lille arne ut at det kortet han hadde var !!TI!! Mbit. Kan i alle fall ikke si at du er så flink 8) og jeg ble såra about thanatos!! Murdur's!! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Tror jeg går i skogen og setter meg på en stein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg