OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hvor dere bor? A_berg: Var ikke denne posten om favorittpersoner? Det er jo noe helt annet enn bosted. Ikke ment som chatting Ueland:pKom på havegg som jeg ikke mente i stad. ja han har det med å misforstå A_berg Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 what the fu**.... var nok litt bort når jeg skrev den posten ja, selvsagt mente jeg favorittperson! har vært litt for lenge på LAN uten å sove..*z-z-z-z-Z-Z-Z-Z* men jeg synes havegg er kul, han har hvertfall kul avatar Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 sør siden? dvs? oslo eller? har liksom bare hørt om west og east i oslo liksom.. eller? elns... øst er der de fiiine jentene er .. (les: meg) og vest er der jentene ikke tørker seg i baken-.- den er litt dryg... er altfor mange wollaberter på østkanten... men, på den andre siden (vestkanten altså), er det oxo en del ureflekterte, enkle, små bertesinn som er ganske rosa... verden er ikke et enkelt sted... :-? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 ti-guru: baserer du dette på inntrykk eller erfaringer? Jeg bor på vestkanten og ser aldri jenter etter det du nevnte. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Synes Snow_DOG er en morsom fyr jeg! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Synes Snow_DOG er en morsom fyr jeg! Hvem syns ikke det? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Sosohal, Psilocybe, Nisje Olm, gspr, Kowalski og alle de andre som er aktive i kampen for rettskrivning/korrekt grammatikk på dette forum. Edit: Snowdog må også få hederlig omtale. Og enkelte andre. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Snow_DOG er så evi morrsom!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Snow_DOG er så evi morrsom!! husker en post han har skrevet i fylla Jeg vil se mer av de Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Snow_DOG er kul ja som jeg har sagt før en eller annnen plass. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Sosohal, Psilocybe, Nisje Olm, gspr, Kowalski og alle de andre som er aktive i kampen for rettskrivning/korrekt grammatikk på dette forum. Edit: Snowdog må også få hederlig omtale. Og enkelte andre. Ffs, jeg er likedan med i kampen om at folk skal skrive nicket mitt jævlig korrekt. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 vil vel påstå at sosohal ikke kommer med så mye fornuftig da Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 vil vel påstå at sosohal ikke kommer med så mye fornuftig da Hva hadde det med saken å gjøre, din tøs? Er du frekk eller? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 vil vel påstå at sosohal ikke kommer med så mye fornuftig da Hva hadde det med saken å gjøre, din tøs? Er du frekk eller? hva det har med saken å gjøre? ikke noe om jeg er frekk? jepp 8) så stfu tøs Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hva det har med saken å gjøre? ikke noe om jeg er frekk? jepp 8) så stfu tøs Stfu, du vet jeg eier deg, din kjempetulling. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 kremt.. kan dere ta flørtingen via PM? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Liker alle som liker meg og liker ikke de som ikke liker meg. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Liker alle som liker meg og liker ikke de som ikke liker meg. Enkelt og greit. Bra det er noen som liker meg da :wink: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ey, jeg nevnte deg jeg SoW. Og det kom fra hjertet :smile: Lenke til kommentar
SoW Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ey, jeg nevnte deg jeg SoW. Og det kom fra hjertet :smile: Ja, jeg vet.. Sa jo noen :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg