Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Thea bor på Ellingsrud, hun. Og plutselig er hun schizo. :wink: Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jeg? west-side:p edit: bor du på nordstrand? jeg? south-side:p Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 sør siden? dvs? oslo eller? har liksom bare hørt om west og east i oslo liksom.. eller? elns... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 lurte på hvor Candyfloss bodde. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 sør siden? dvs? oslo eller? har liksom bare hørt om west og east i oslo liksom.. eller? elns... øst er der de fiiine jentene er .. (les: meg) og vest er der jentene ikke tørker seg i baken-.- Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 sør siden? dvs? oslo eller? har liksom bare hørt om west og east i oslo liksom.. eller? elns... oslo sør.. bor du ikke i oslo? vest og sør er basicly soss.. nord og øst er basicly buffalo ganstere... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 WTF? ikke tørker seg i baken?? hvor har du fått det fra? :o edit: jo, som sagt før, jeg bor i oslo. (mbskywalker) Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 sør siden? dvs? oslo eller? har liksom bare hørt om west og east i oslo liksom.. eller? elns... øst er der de fiiine jentene er .. (les: meg) og vest er der jentene ikke tørker seg i baken-.- hvor øst bor du egentlig? linje 3? 4? 5? 2? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 lurte på hvor Candyfloss bodde. Du bor ikke tilfeldigvis i den deilige bråk og søppelfrie søndre nordstrand? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 bor ikke på grønland nei!! bor på nordstrand... hvor bor egentlig du? Nordstrand slo oss i foppal.. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 lurte på hvor Candyfloss bodde. Du bor ikke tilfeldigvis i den deilige bråk og søppelfrie søndre nordstrand? hysj!! jeg lyver jo ikke, forteller bare ikke hele sannheten... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hvor øst bor du egentlig? linje 3? 4? 5? 2? linje 2 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 og den går til? :smile: hm.. tar ikke t-banen jeg, men 37-bussen stopper ikke langt fra meg, og kan ta 25-bussen i tillegg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 goddamn! kan dere ikke ta chattingen på et sted som er beregnet for det? so2, irc, msn, whatever.. GRRRRR!!! ungdommen nu til dags, altså.. eier ikke respekt for den minste ting Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 goddamn! kan dere ikke ta chattingen på et sted som er beregnet for det? so2, irc, msn, whatever.. GRRRRR!!! ungdommen nu til dags, altså.. eier ikke respekt for den minste ting hint... tatt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Greeit, mer chatting og posten stenges, dere bestemmer Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Chat chat chat.... ..oO( Steng, jaaa, steeeeng ) Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 litt surt om min über post skulle bli stengt, så se til å si fra hvor dere bor, og hvis dere ikke vil ut med så ømfintlig info. kan der holde kjeft Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hvor dere bor? A_berg: Var ikke denne posten om favorittpersoner? Det er jo noe helt annet enn bosted. Ikke ment som chatting Ueland:p Kom på havegg som jeg ikke mente i stad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg