danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Dessuten.. Da fåkke du gave av mæi heller *leke hard2get*Lille kluuumpen min! *dra i kinna* Har jeg noen gang fått bursdagsgave av deg (kanskje jeg har det, men det snevet av hukommelse som sitter godt gjemt i et hjørne opp i topplokket mitt, sier noe annet)? Overlevd fint hittil iaffal.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 mm. akkurat, merker forskjell på candyfloss' "kosikos" prat og Daniel's hard2get opplegg. smooth :smile: Jeg bare koser med han fordi jeg vet han hater det, jeg Ok, den trodde ikke engang JEG på! Men tilbaket til temaet.. FAVORITTPERSONER! mm.. du hakke nevnt noe favoritt personer utenom sosohal. kom igjen. hint Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 mm.. du hakke nevnt noe favoritt personer utenom sosohal. kom igjen. hint Jeg tror jeg må ta dette hintet på ramme alvor og utnevne sexy, lekre og herlige dimiles som en av mine favorittpersoner Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Dessuten.. Da fåkke du gave av mæi heller *leke hard2get*Lille kluuumpen min! *dra i kinna* Har jeg noen gang fått bursdagsgave av deg (kanskje jeg har det, men det snevet av hukommelse som sitter godt gjemt i et hjørne opp i topplokket mitt, sier noe annet)? Overlevd fint hittil iaffal.. nå skal jeg sende deg en overbevisende pm Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hvor er sjokoladekaka du lovte meg? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hint "#@@$¤#£?£ Kan dere vennligst slutte med den jævla faenskapen av små fonter?! Så jævla irriterende å måtte quote eller copy-paste den jævla teksten. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 for alle lesende så mente Candyfloss meldingen sin 100% seriøst:) Mvh DiMiles Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hint "#@@$¤#£?£ Kan dere vennligst slutte med den fordømte faenskapen av små fonter?! Så fordømte irriterende å måtte quote eller copy-paste den fordømte teksten. len deg bare fremmover... funker ikke det så kansje en skjerm/skjermkort med høyere oppløsning.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hvor er sjokoladekaka du lovte meg? hm.. hadde vi en sånn avtale? soso: ok Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 len deg bare fremmover... funker ikke det så kansje en skjerm/skjermkort med høyere oppløsning.. Fysiske anstrengelser? Også i ferien, da mann. *forkaste* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 len deg bare fremmover... funker ikke det så kansje en skjerm/skjermkort med høyere oppløsning.. Fysiske anstrengelser? Også i ferien, da mann. *forkaste* Skal vi jogge 2 mil i morgen eller sussebassen? Ps: Har en favorittperson til. Eller. Tja. Han derre Snowdog er litt harry, og det liker jeg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 ok. da er det tre da. eller mente du ikke meg seriøst :-? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 ok. da er det tre da. eller mente du ikke meg seriøst :-? joda, hvis du kommer over i bare forkleet og baker kake til moi Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Skal vi jogge 2 mil i morgen eller sussebassen? Du mener piltastløping i CS? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 kan du være så snill å nevne meg å Candyfloss.. God grunn liste: 1.du lærte meg mange greier 2.oslo for fææn 3.ohg er noe felles 4.jeg trenger det 5.så ikke jeg driter meg ut totalt med denne posten... Candyfloss er en av mine favoritter... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 kan du være så snill å nevne meg å Candyfloss..God grunn liste: 1.du lærte meg mange greier 2.oslo for fææn 3.ohg er noe felles 4.jeg trenger det 5.så ikke jeg driter meg ut totalt med denne posten... Candyfloss er en av mine favoritter... *fnise litt for seg selv* Ok, hvis du sier hvor i Oslo du bor.. Hvis du bor på Grønland, trekker jeg tilbake stemmen min, for der er det bare frekkinger Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 ey. nå er det liksom betingelser for at jeg skal være en favoritt-person btw, jeg er ikke frekk og bor laangt fra grønland. :smile: Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 bor ikke på grønland nei!! bor på nordstrand... hvor bor egentlig du? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jeg? west-side:p edit: bor du på nordstrand? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg