dimiles Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 seffern er det lov det soso, skuffet over at du ikke har nevnt meg. bah. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 seffern er det lov det soso, skuffet over at du ikke har nevnt meg. bah. *nevne alle* Nesten. Hihi. Du har i hvert fall makt over meg :wink: Åssen makt da da? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hihi. Du har i hvert fall makt over meg :wink: Åssen makt da da? Går surr i quotinga nå.. Du har makt over meg hvis du hjelper meg med ett bilde :wink: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 lol. erre ting på gang Daniel? *la tankene vandre* :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Du har makt over meg hvis du hjelper meg med ett bilde :wink: Hvis jeg gir deg bilde, åssen makt får jeg over deg da? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Ok, siden jeg ikke har svart her orntli' liksom skal jeg svare.. men da glemmer jeg alltid noen, og det er kjipern. + at jeg kjeder meg litt nå. de jeg liker best er vel Haltan, allyse, Ice-T, Paramann, SnowDOG_, Hartge, bjaa, Telcontar, IthMcMos, sosohal, Torsteinen, DApu, nvoetfiv, psilocybe, B|Real, Toolshed, Jimmy Pop, adawen og PenTa er jo hyggelige, Dikky, yummy og desertglow virker fete selv om jeg ikke har pratet med dem, Polarblast (seff), SoW + alle de jeg har glemt og ikke kom på i farten... sorry guys.. kjeder meg... men men..****** som jeg kjeder meg.. jaja. har sikkert glemt mange. uansett Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg synes min versjon var enklere. *referere til "*nevne alle* Nesten."* Lenke til kommentar
SoW Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 SoW Takkar! Du skrev mange, men jeg tror du var den første som nevnte meg :smile: Takkar Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Du skrev mange det er fordi det er mange hyggelige folk her deriblant deg :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det er mange greier folk her ja så det er bare små ting som gjør at noen kommer høyere på listen enn andre. I love ya'll (Dårlig smiske spøk) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 *regne med at han er høyest på listen* :wink: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Du har makt over meg hvis du hjelper meg med ett bilde :wink: Hvis jeg gir deg bilde, åssen makt får jeg over deg da? Du kan få lov til å komme på festen min Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Du kan få lov til å komme på festen min Hvilken fest? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Du kan få lov til å komme på festen min Hvilken fest? jæj har joh bursdah dah :oops: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jæj har joh bursdah dah :oops: Ja, riktig, samme dag som skolen begynner. Men, den makta har jeg jo fra før. For hvis jeg ikke kommer, får du ikke noen gave® av meg hell. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jæj har joh bursdah dah :oops: Ja, riktig, samme dag som skolen begynner. Men, den makta har jeg jo fra før. For hvis jeg ikke kommer, får du ikke noen gave® av meg hell. menne jeg har jo fortsatt de nydelige kaktusene *kysse på* Dessuten.. Da fåkke du gave av mæi heller *leke hard2get* Lille kluuumpen min! *dra i kinna* Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jæj har joh bursdah dah :oops: Ja, riktig, samme dag som skolen begynner. Men, den makta har jeg jo fra før. For hvis jeg ikke kommer, får du ikke noen gave® av meg hell. menne jeg har jo fortsatt de nydelige kaktusene *kysse på* Dessuten.. Da fåkke du gave av mæi heller *leke hard2get* Lille kluuumpen min! *dra i kinna* hmmm.. dere kjenner hverandre eller?? veldig vansklig å oppdage.. dere skjuler det bra.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 mm. akkurat, merker forskjell på candyfloss' "kosikos" prat og Daniel's hard2get opplegg. smooth :smile: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jæj har joh bursdah dah :oops: Ja, riktig, samme dag som skolen begynner. Men, den makta har jeg jo fra før. For hvis jeg ikke kommer, får du ikke noen gave® av meg hell. menne jeg har jo fortsatt de nydelige kaktusene *kysse på* Dessuten.. Da fåkke du gave av mæi heller *leke hard2get* Lille kluuumpen min! *dra i kinna* hmmm.. dere kjenner hverandre eller?? veldig vansklig å oppdage.. dere skjuler det bra.. *ta sosohal i hånden og tusle stille og rolig vekk* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 mm. akkurat, merker forskjell på candyfloss' "kosikos" prat og Daniel's hard2get opplegg. smooth :smile: Jeg bare koser med han fordi jeg vet han hater det, jeg Ok, den trodde ikke engang JEG på! Men tilbaket til temaet.. FAVORITTPERSONER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg