fy_pokkers Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Har sansen for DiMiles, vet ikke helt hvorfor. Haltan har afro, er i seg selv en grunn. miCro har god sans for mange ting(litt vagt, men). Jimmypop's musikksmak eier. Kowalski er genial. De aller fleste i #hw.no gjengen, selv om jeg har vært borte i en del måndter(Good times). Props til alle som har bidratt til at forumet er slik det er idag! (Hadde ikke gjort no' med enda mer aktivitet på off-topic delen, menmen..) Mvh nvoetfiv Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Min favoritt-person er meg selv. Han er jeg nesten alltid enig med. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Favorittpersonen må jo bli min elskede Sosohal. Elsker deg, snuppa Savner deg masse, og morsomt hvis du finner denne tråden når du kommer tilbake på søndag, vennen! Jeg er også tilbake! Også liker jeg han som ville jogge naken med meg eller hva det nå var.. Husker ikke hva han het.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Øh. Er du dama hans elns? Synes forresten Dostovjesky (sikkert stavet feil) er rå! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Øh. Er du dama hans elns? Nei, vi er bestevenner Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Eh, har sosohal andre venner da Candyfloss? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Eh, har sosohal andre venner da Candyfloss? han har sikkert ingen andre venner en candyfloss Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Eh, har sosohal andre venner da Candyfloss? han har sikkert ingen andre venner en candyfloss En hundrings på at han har flere venner enn dere til sammen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 takk takk vifteovn og Haltan :wink: må si at dere er ålreite begge dere også orker ikke nevne alle jeg liker her da, siden det er så mange jeg liker og derfor noen jeg glemmer Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 En hundrings på at han har flere venner enn dere til sammen Smisker du eller? n00b Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hm.. virker sånn ja :wink: Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hvorfor har du endret mening? Har egentlig aldri likt a_berg, bare sier det for å virke snill... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Eh, har sosohal andre venner da Candyfloss? han har sikkert ingen andre venner en candyfloss En hundrings på at han har flere venner enn dere til sammen Eh.. Selvfølgelig har han mange venner! Det er sosohal, jo! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hvorfor får jeg aldri se bilde av han da? bah, men han har sikkert mange venner da.. hvem har ikke det? :smile: spørs hva man tenker som relativt også da:p alt er relativt ikke sant? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hvorfor får jeg aldri se bilde av han da? bah, men han har sikkert mange venner da.. hvem har ikke det? :smile: spørs hva man tenker som relativt også da:p alt er relativt ikke sant? Du har skjønt det, babe. Han er imot bilder. Jeg får aldri ta ett av han. Men han er nå skjønn da :wink: Jeg tror jeg kjenner 2 stk som ikke har VENNER..Og de har valgt å isolere seg selv.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 synd på de som ikke har venner. k00lt, jeg er en babe:p :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Favorittpersonen må jo bli min elskede sosohal.Elsker deg, snuppa Savner deg masse, og morsomt hvis du finner denne tråden når du kommer tilbake på søndag, vennen! Jeg er også tilbake! Også liker jeg han som ville jogge naken med meg eller hva det nå var.. Husker ikke hva han het.. Huii. Jeg fant den. *ha Flossen som favorittperson også* Er det lov å ha flere favorittpersoner? han har sikkert ingen andre venner en candyfloss STFU, din frekkas. En hundrings på at han har flere venner enn dere til sammen Jeg vedder i mot. Gevinst settes inn på kontonummer etellerannet som slutter på 48600. Kortet ligger i gangen, og jeg gidder ikke å hente det. Smisker du eller? Sier du at jeg har makt? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hihi. Du har i hvert fall makt over meg :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg