Gå til innhold

hvem er deres favoritt person på formuet?

A_berg

Anbefalte innlegg

Har sansen for DiMiles, vet ikke helt hvorfor. Haltan har afro, er i seg selv en grunn. miCro har god sans for mange ting(litt vagt, men). Jimmypop's musikksmak eier. Kowalski er genial. De aller fleste i #hw.no gjengen, selv om jeg har vært borte i en del måndter(Good times).

Props til alle som har bidratt til at forumet er slik det er idag! (Hadde ikke gjort no' med enda mer aktivitet på off-topic delen, menmen..)

:woot:

Mvh

nvoetfiv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Favorittpersonen må jo bli min elskede Sosohal.

Elsker deg, snuppa :D

Savner deg masse, og morsomt hvis du finner denne tråden når du kommer tilbake på søndag, vennen! Jeg er også tilbake! :yes:

Også liker jeg han som ville jogge naken med meg eller hva det nå var.. Husker ikke hva han het.. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Eh, har sosohal andre venner da Candyfloss?

han har sikkert ingen andre venner en candyfloss :p:shrug:

En hundrings på at han har flere venner enn dere til sammen :yes:

Eh.. Selvfølgelig har han mange venner! Det er sosohal, jo! :woot:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
hvorfor får jeg aldri se bilde av han da? :shrug: bah, men han har sikkert mange venner da.. hvem har ikke det? :smile: spørs hva man tenker som relativt også da:p alt er relativt ikke sant? :p

Du har skjønt det, babe.

Han er imot bilder. Jeg får aldri ta ett av han. Men han er nå skjønn da :wink: Jeg tror jeg kjenner 2 stk som ikke har VENNER..Og de har valgt å isolere seg selv..

Lenke til kommentar
Favorittpersonen må jo bli min elskede sosohal.

Elsker deg, snuppa :D

Savner deg masse, og morsomt hvis du finner denne tråden når du kommer tilbake på søndag, vennen! Jeg er også tilbake! :yes:

Også liker jeg han som ville jogge naken med meg eller hva det nå var.. Husker ikke hva han het.. :roll:

Huii. Jeg fant den. *ha Flossen som favorittperson også* Er det lov å ha flere favorittpersoner?

han har sikkert ingen andre venner en candyfloss :p:shrug:

STFU, din frekkas. :p

En hundrings på at han har flere venner enn dere til sammen :yes:

Jeg vedder i mot. Gevinst settes inn på kontonummer etellerannet som slutter på 48600. Kortet ligger i gangen, og jeg gidder ikke å hente det.

Smisker du eller? :p

Sier du at jeg har makt? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...