OscarWoHA Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Nei... Nå er jeg lei den mobbinga! JEG HATER DERE! BRENN! Neida... Syns det er moro, jeg... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Eg gir en halv stemme til dunestar Snakker om generøsitet! Smigret ble jeg! sosohal er og blir den beste! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Eg gir en halv stemme til dunestar Snakker om generøsitet! Smigret ble jeg! sosohal er og blir den beste! Oops skriveleif: Mente en og halv stemme Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 MarcelSB, Dj_Offset, |okk^ay (var det rett?), DummeGaas, Egil.B, FreeBSD, zZzZz, xtc^, o.s.v(Med andre ord: Linux-forum-gjengen ) #hw.no/linux@EFnet er den kuleste kanalen jeg har vært borti Søppel-gjengen og #hw.no @ Undernet eier dere. Jeg er på begge! |okk^ay Ownz!! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Synes A_berg er en arti fyr jeg... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Eg gir en halv stemme til dunestar Snakker om generøsitet! Smigret ble jeg! sosohal er og blir den beste! Oops skriveleif: Mente en og halv stemme Tenkte meg noe sånnt! 8) Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Synes A_berg er en arti fyr jeg... søkke ta! du må vær den eneste på dete forumet Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Synes A_berg er en arti fyr jeg... søkke ta! du må vær den eneste på dete forumet jeg liker deg i alle fall ikke Lenke til kommentar
paradox Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Etter denne tråden har jeg blitt en stor fan av Nvoetfiv! http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=134260 Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Er jeg den eneste som tror sosohal får 6'er i norsk? eller er han for lat..? Han skriver jo bra!? Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Synes A_berg er en arti fyr jeg... søkke ta! du må vær den eneste på dete forumet jeg liker deg i alle fall ikke LOL Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Tja GeeZuZz er jo ikke så verst, f. eks. i sin kamp mot NetCom og Telenor... Men når det gjelder de som er mest på søppel er nok nvoetfiv min favoritt... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Er jeg den eneste som tror sosohal får 6'er i norsk? eller er han for lat..? Han skriver jo bra!? Tja. Jeg fikk ikke 6-er i norsk. Fikk 6 første termin i 9. bare. Jeg er lat ja. Men, som du skriver, du kan jo tro at jeg kommer til å få det. Med en snillere lærer, vel å merke. Omg det var litt G A Y litt G A Y? det var kjempe G A Y Han er bare sikker på sin maskulinitet, så bare STFU. ELSKER sosohal, men fatter ikke hvorfor han sluttet i SO2. Han var liksom gutten som skapte liv og gjorde meg glad. Han var lyset i mitt liv. Nå føles det som han er død og det er det mest grufulle jeg noengang har følt... Det var noen som herpa SO2. Så gadd jeg ikke mer. Tror jeg. Noe sånt. Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Etter denne tråden har jeg blitt en stor fan av Nvoetfiv! men han er mongo mongo mongo Jeg er barskere en nvoetfiv. Jeg kan mer en å skrive vifteovn baklengs. for eksempel skrive klassefest baklengs Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Synes A_berg er en arti fyr jeg... søkke ta! du må vær den eneste på dete forumet jeg liker deg i alle fall ikke LOL Har endret mening nå... I HATE U! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hvorfor har du endret mening? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Nå syns jeg dere var riktig slemme mot hverandre. Kan dere gi hverandre en klem og si unnskyld? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Nå syns jeg dere var riktig slemme mot hverandre. Kan dere gi hverandre en klem og si unnskyld? Vil ikke ha noe mer fagging her nå enn det du har skapt . Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Siden DiMiles har vært en hyggelig kar mot meg, så får han min stemme *suckup* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg