dimiles Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Eh, hvilket språk? spansk blir det 8) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ikkee engang en halv stemme til meg? Ingen liker meg visst? Mine favoritter: - sosohal - molna (!) - psilocybe - candygloss (?) - osv. Litt repayment, kanskje?? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Dimiles er litt sprø bare kødder då selfølgelig :smile: Jejeje...eres un cabrón! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Eg gir en halv stemme til dunestar Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 MarcelSB, Dj_Offset, |okk^ay (var det rett?), DummeGaas, Egil.B, FreeBSD, zZzZz, xtc^, o.s.v (Med andre ord: Linux-forum-gjengen ) #hw.no/linux@EFnet er den kuleste kanalen jeg har vært borti Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 MarcelSB, Dj_Offset, |okk^ay (var det rett?), DummeGaas, Egil.B, FreeBSD, zZzZz, xtc^, o.s.v(Med andre ord: Linux-forum-gjengen ) #hw.no/linux@EFnet er den kuleste kanalen jeg har vært borti Søppel-gjengen og #hw.no @ Undernet eier dere. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 MarcelSB, Dj_Offset, |okk^ay (var det rett?), DummeGaas, Egil.B, FreeBSD, zZzZz, xtc^, o.s.v(Med andre ord: Linux-forum-gjengen ) #hw.no/linux@EFnet er den kuleste kanalen jeg har vært borti Søppel-gjengen og #hw.no @ Undernet eier dere. Eh m ja selvom det er sjelden eg viser nicket mitt der. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 MarcelSB, Dj_Offset, |okk^ay (var det rett?), DummeGaas, Egil.B, FreeBSD, zZzZz, xtc^, o.s.v(Med andre ord: Linux-forum-gjengen ) #hw.no/linux@EFnet er den kuleste kanalen jeg har vært borti Søppel-gjengen og #hw.no @ Undernet eier dere. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 MarcelSB, Dj_Offset, |okk^ay (var det rett?), DummeGaas, Egil.B, FreeBSD, zZzZz, xtc^, o.s.v(Med andre ord: Linux-forum-gjengen ) #hw.no/linux@EFnet er den kuleste kanalen jeg har vært borti Søppel-gjengen og #hw.no @ Undernet eier dere. mulig jeg er inbilsk og egentlig n00b der.. men jeg regner meg som en liten del av den i alle fall!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 ELSKER sosohal, men fatter ikke hvorfor han sluttet i SO2. Han var liksom gutten som skapte liv og gjorde meg glad. Han var lyset i mitt liv. Nå føles det som han er død og det er det mest grufulle jeg noengang har følt... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Omg det var litt G A Y litt G A Y? det var kjempe G A Y Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 hmmm. aldri vota her jeg.. da gjør jeg det da. molna GeeZuZz foreløpig. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Omg det var litt G A Y litt G A Y? det var kjempe G A Y Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 mange som savner soso men 1881 tar kaka Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Omg det var litt G A Y litt G A Y? det var kjempe G A Y mange som savner soso men 1881 tar kaka OK... Jeg mente det ikke bokstavlig talt da.... :oops: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Omg det var litt G A Y litt G A Y? det var kjempe G A Y mange som savner soso men 1881 tar kaka OK... Jeg mente det ikke bokstavlig talt da.... :oops: skjønte det da men må jo få kødde litt så lenge det varte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg