Gå til innhold

hvem er deres favoritt person på formuet?

A_berg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så, du er tilbake benja

så du postet en tråd en stund tilbake. trokke du tar dette med forumet så veldig seriøst jeg.

skjerp deg, ellers endrer jeg passordet ditt (ja da, det er det samme som det du bruker til å logge deg på i windows, så det så)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

2 ting:

Numbero uno: INGEN HAR STEMT PÅ MEG!?!??! :(

Numbero dos: Min stemme går så DEFINITIVT til psilocybe.. aldri møtt en så innteligent, reflektert ung herremann... Eneste som ikke er så inteligent med han er hans lidenskap for tattis/piercing men who gives a flying fuc.k anyways?

Lenke til kommentar
2 ting:

Numbero uno: INGEN HAR STEMT PÅ MEG!?!??! :(

Numbero dos: Min stemme går så DEFINITIVT til psilocybe.. aldri møtt en så innteligent, reflektert ung herremann... Eneste som ikke er så inteligent med han er hans lidenskap for tattis/piercing men who gives a flying fuc.k anyways?

sorry torsk, legger til deg jeg :smile: da har jeg sagt 3 stk.

paramann må også nevnes.. HaLtAn skater :woot: , hm.. noen flere jeg bør nevne? *tenke*

Lenke til kommentar
takk for stemmene...

Må nok legge til jens da... siden jeg kjenner deg såpass... p@r@man er fet.... hmm... jannis_15... kjakan...

og seff jonas :wink:

er det DITT tlf nr? hvorfor har du det i nicket?

du er her torsk? ok, har nettopp vært og bada.. men hvis vi får med skabben kan jeg bli med en gang til når du kommer hjem fra jobb.

*off topic:D*

Lenke til kommentar

****** så dere maser da! Jeg fatter ikke hvordan man kan ha en favorittperson på forumet jeg. Det er visse personer som jeg liker bedre og alltid sjekker postene til og ofte svarer. Disse personene vet hvem de er.

OG PLZ Torsteinen!! Jannis_15 er ikke noe 1337 akkurat.. Men han bedrer seg. Men jeg kommer til og huske So1 i lange tider jeg,.

Lenke til kommentar
Nå er jeg direkte skuffet her altså. Hva med meg da?

hmm.. du mener du burde vært blandt mine to favoritter? ._o

og snowdog, må slutte å tisse på pc'en din hele tida, må jo lukte helt for jevli der snart D:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...