benjamin69 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 min stemme går også til iver89. går i paralel klassen hans, grei type iver89 Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 så, du er tilbake benja så du postet en tråd en stund tilbake. trokke du tar dette med forumet så veldig seriøst jeg. skjerp deg, ellers endrer jeg passordet ditt (ja da, det er det samme som det du bruker til å logge deg på i windows, så det så) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 pøh, den lille ypling som du er Og likevel denger jeg deg med en arm på ryggen. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 den diskusjonen går fortsatt? ser bare 1 har nevnt meg? jaja, 1 er bedre enn ingenting! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 2 ting: Numbero uno: INGEN HAR STEMT PÅ MEG!?!??! Numbero dos: Min stemme går så DEFINITIVT til psilocybe.. aldri møtt en så innteligent, reflektert ung herremann... Eneste som ikke er så inteligent med han er hans lidenskap for tattis/piercing men who gives a flying fuc.k anyways? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 penta, orion, artic, torstein.... greie folk :wink: ingen har stemt på meg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 2 ting: Numbero uno: INGEN HAR STEMT PÅ MEG!?!??! Numbero dos: Min stemme går så DEFINITIVT til psilocybe.. aldri møtt en så innteligent, reflektert ung herremann... Eneste som ikke er så inteligent med han er hans lidenskap for tattis/piercing men who gives a flying fuc.k anyways? sorry torsk, legger til deg jeg :smile: da har jeg sagt 3 stk. paramann må også nevnes.. HaLtAn skater , hm.. noen flere jeg bør nevne? *tenke* Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 takk for stemmene... Må nok legge til jens da... siden jeg kjenner deg såpass... p@r@man er fet.... hmm... jannis_15... kjakan... og seff jonas :wink: er det DITT tlf nr? hvorfor har du det i nicket? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 nei, det er ikke mitt telefonnummer. det er liksom et standard navn jeg bruker overalt, siden det er ingen andre som har akkurat likt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 takk for stemmene... Må nok legge til jens da... siden jeg kjenner deg såpass... p@r@man er fet.... hmm... jannis_15... kjakan... og seff jonas :wink: er det DITT tlf nr? hvorfor har du det i nicket? du er her torsk? ok, har nettopp vært og bada.. men hvis vi får med skabben kan jeg bli med en gang til når du kommer hjem fra jobb. *off topic:D* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 ****** så dere maser da! Jeg fatter ikke hvordan man kan ha en favorittperson på forumet jeg. Det er visse personer som jeg liker bedre og alltid sjekker postene til og ofte svarer. Disse personene vet hvem de er. OG PLZ Torsteinen!! Jannis_15 er ikke noe 1337 akkurat.. Men han bedrer seg. Men jeg kommer til og huske So1 i lange tider jeg,. Lenke til kommentar
l2c Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Min favorittperson EVER er Pentababen som bor på forumet her close 2.plass må være ho derre tøsen adawen *knis* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Min favorittperson EVER er Pentababen som bor på forumet her close 2.plass må være ho derre tøsen adawen *knis* *Sniff sniff* Hmm har en følelse på at det er typen til penta. *MARKERE TERRITORIUM* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 l2c er sikkert typen til penta ja.. mtp at han nylig er registrert. snøhund: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Min favorittperson EVER er Pentababen som bor på forumet her close 2.plass må være ho derre tøsen adawen *knis* Nå er jeg direkte skuffet her altså. Hva med meg da? Lenke til kommentar
l2c Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Nå er jeg direkte skuffet her altså. Hva med meg da? hmm.. du mener du burde vært blandt mine to favoritter? ._o og snowdog, må slutte å tisse på pc'en din hele tida, må jo lukte helt for jevli der snart D: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Det kan man ikke forlange ,men en god nummer3 kanskje.. Eller kanskje noen diverse bilder har forandre oppfattningen din av meg så det blir lengere ned på listen? Lenke til kommentar
l2c Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 bilder? hvilke da bilder? :wink: Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Min favorittperson EVER er Pentababen som bor på forumet her close 2.plass må være ho derre tøsen adawen *knis* Thnx luv! *ta på* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 den diskusjonen går fortsatt? ser bare 1 har nevnt meg? jaja, 1 er bedre enn ingenting! Jeg skrev at jeg likte mange her på forumet, ingen nevnt, ingen glemt, og under der er du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg