A_berg Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 personlig synes jeg thanatos er veldig god med data! han kan ALT! dessuten er foilltank en typisk tror-jeg-vet-det-ingen-andre-vet-person det er min mening, hva er deres? Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 jeg stemmer for.... Penta!! vel egentli bare fordi hun er jente da, d må jeg inrømme... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 psilocybe , sier det rett fra lævra, slikt liker jeg Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 penta er kul! kvinnfolk og datamaskiner er bra! en ekte pc-babe er ikke å forakte Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Utrolig fristende å si meg, men det blir kanskje litt for banalt! Kjenner ikke til Penta, men dame(babe???) er hun jo endog så hun får vel kanskje en stemme her i gården likevel Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Thanatos får min stemme han er enorm med data spes nettverk Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Thanatos ruler! han har en løsning på ALT! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Psilocybe, Snowdog, penta, jimmy pop er artige folk Trandancer har peiling på Nokia 7250 Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 BABE?! den dagen jeg blir en babe tar jeg livet av meg.. ellers takk.. min favoritt.. hm..favoritter K_DoG: grumpy av og til, men veldig festlig CFD: deler sine innerste hemmeligheter adawen: forklarer ting til meg så jeg ikke forstår dem.. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 hvis det blir noe av hw-lanet synes jeg thanatos bør bli spurt om å være systemansvarlig for nettverket! det var han som var bærebjelken når lan-gjengen startet med hjemmelan! ingen slår thantos når han kommer med sine velkjente "AHA", da er han i siget Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 hvis det blir noe av hw-lanet synes jeg thanatos bør bli spurt om å være systemansvarlig for nettverket!det var han som var bærebjelken når lan-gjengen startet med hjemmelan! ingen slår thantos når han kommer med sine velkjente "AHA", da er han i siget dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 BABE?! den dagen jeg blir en babe tar jeg livet av meg.. ellers takk..... Hehe, så aggressiv? må du ikke ta livet av deg riktig enda... :wink: Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 hehe, liker ikke å bli kalt babe du Penta? :oops: Skjønner jeg godt, men det var kanskje ikke uten videre heller at jeg merket det med en del ??? etter heller da. Så det var noen andre som hadde merket seg at en skikkelig "pc-babe" var grymt, hva nå en pc-babe er? Pc-babe = Fjortiss m/ miss-sixty og rosa topp som kaller seg jente_14 @ EFnet! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 hvis det blir noe av hw-lanet synes jeg thanatos bør bli spurt om å være systemansvarlig for nettverket!det var han som var bærebjelken når lan-gjengen startet med hjemmelan! ingen slår thantos når han kommer med sine velkjente "AHA", da er han i siget dummeste jeg har hørt Har ingen spess folk som jeg vil sette ovenfor noen andre.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 fondus og resten av kjernen fra SO. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Det some r så jævla rart er at Zephyros, A_berg og thanatos svarer på nesten bare samme tråder.... Noe muffins her? Dere spammer like mye og.... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Det some r så fordømte rart er at Zephyros, A_berg og thanatos svarer på nesten bare samme tråder.... Noe muffins her? Dere spammer like mye og.... jeg tror det er meldal-mafiaen med for lite å finne på har jeg rett eller? Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hva med meg da.....jeg er morsom http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=114487 Viss du stemmer meg stemmer jeg deg.... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Er mange gode personer her... telconar, bjaa, penta, adawen, kjakan_mm und so weiter... Keep up the good work... Men må *sukke* litt da ingen har nevnt meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg