toddi10 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hey. Som dere ser i overskriften har jeg problemer med og åpne porter på routeren min.(En Dlink dir 635).Jeg lurer på om noen av dere har hatt det samme problemet og har klart og fikset det.. Skal åpne porter for og hoste server til CSS. Har Lyse. Takk for svar Endret 25. oktober 2009 av toddi10 Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ettersom det ikke er så VELDIG beskrivende problemstilling, tar jeg et skudd i det blinde og antar at du vet hvordan du åpner porter i routeren din, MEN det fungerer ikke fordi? (Dersom dette er helt feil, ta en titt på http://portforward.com/) Antageligvis mangler du bare å kjøre fast lokal IP på D-Linken din, som den får fra Altibox'en...deretter logger du inn på lyse.no og setter samme lokale ip-adresse som du brukte på d-linken, inn i feltet hvor det står "DMZ IP". lykke til Lenke til kommentar
toddi10 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Ettersom det ikke er så VELDIG beskrivende problemstilling, tar jeg et skudd i det blinde og antar at du vet hvordan du åpner porter i routeren din, MEN det fungerer ikke fordi? (Dersom dette er helt feil, ta en titt på http://portforward.com/) Antageligvis mangler du bare å kjøre fast lokal IP på D-Linken din, som den får fra Altibox'en...deretter logger du inn på lyse.no og setter samme lokale ip-adresse som du brukte på d-linken, inn i feltet hvor det står "DMZ IP". lykke til Hvordan gjør du det? er ikke så veldig god med internett/router greierxD En til ting, jeg logga meg på lyse.no men når jeg trykka på innstillinger kom det ikke opp noe?? Endret 26. oktober 2009 av toddi10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå