fugletiteren Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 jeg leter etter en nettside som selger allesags dubbedingser. jeg leter etter kamera som kan festes på en radiostyrt bil. er det noen som vet hvor jeg kan få et sånt kamera og noen sider med bra utvalg av radiostyrtbil båt og fly og mye anndre ting? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) du kan jo se i prisguiden. Finner mye rart der Endret 24. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 www.absolutthobby.no har butikk på hamar... www.hobbymix.no har butikk på kløfta.. har positive erfaringer fra begge to Lenke til kommentar
Winze Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 www.elefun.no har veldig bra utvalg og god service Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Som nevnt er elefun meget bra. De har et enormt godt utvalg, og kjempeservice til alt det du er ute etter. Her er et godt utvalg kamera til ditt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå