pedersveinung Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Denne tråden har sikkert vært oppe før, men bare lurer på om noen kan hjelpe meg med å modifisere en pc som duger _bra_ til gaming Maks 10k i pris hadde vært fint Spørsmål 1 : Fra hvilket selskap bør jeg kjøpe? Føler at Dell virker mest safe? Spørsmål 2 : Hvilken prossesor og hvilket skjermkort bør jeg ha? Er dette skjermkortet bra ? 128MB NVIDIA GeForce 8400M GS graphics and Hybrid (Digital/Analogue) TV Tune ? Finner ikke så mye info om det på nettet. Så at før hadde de det samme skjermkortet med 256 mb istedenfor 128mb, så jeg vet ikke om de har nedgradert dette(som virker rart), eller om dette er en annen versjon av det samme kortet.. Tror det var 8400M GS det gamle kortet også.. Mvh. Andreas Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 8400M gs duger knapt til HD film... skal du spille så er 9600M GT MINIMUM fra nvidia sin side Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Elkjøp har en god 17-tommer på tilbud i helgen: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...oductTabcontent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå