Gå til innhold

Billigste Wi-Fi-adapter til 360?

KKake

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst til å koble Xbox-en min opp til Live, og vil slippe å ha en nettverkskabel slengende rundt inne på rommet. Derfor vurderer jeg å kjøpe en Wi-Fi-adapter til 360-en. Problemet er jo at Microsoft sin adapter er svindyr i det fleste fysiske butikker (600,- - 700,-), og det er jo umulig å bruke en vanlig adapter. Finnes det noen uorginale adaptere jeg kan bruke, eller et sted jeg kan kjøpe Microsoft sin adapter fra, uten å måtte bruke noe særlig mer enn 300,- til 400,- på den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har veldig lyst til å koble Xbox-en min opp til Live, og vil slippe å ha en nettverkskabel slengende rundt inne på rommet. Derfor vurderer jeg å kjøpe en Wi-Fi-adapter til 360-en. Problemet er jo at Microsoft sin adapter er svindyr i det fleste fysiske butikker (600,- - 700,-), og det er jo umulig å bruke en vanlig adapter. Finnes det noen uorginale adaptere jeg kan bruke, eller et sted jeg kan kjøpe Microsoft sin adapter fra, uten å måtte bruke noe særlig mer enn 300,- til 400,- på den?

du kan jo koble den til den pcen din?

Lenke til kommentar

Bruker en hjemmelagd løsning selv, flashet WRT54GL med tredjepart firmware og satt den opp som wifi bro, like dyr som ms sin wifi adapter men denne gir wifi tilgang til alt som har kablet ethernet.

Tar tid å sette opp med flashingen og nettverks innstillinger men helt klart vært tiden og pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...