Niqābninja Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hva med uoffisiell forumfest hjemme hos meg? Dog, det må bli en gang på nyåret tror jeg. xD I want in! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 samer tar vel for mye plass? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Håper jeg blir invitert. Du SKAL være med. Vi savnet deg forrige gang Håper forresten jeg får være med og. Du er fast inventar på forumfester, det vet du vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg foreslår at vi kutter det her, så det ikke blir for mye hype? La evt. verten sende PM til alle inviterte. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Enig med Milanjo. Vi kan kutte det her, og eventuelt ta det videre i bloggen min. Eget forumfestinnlegg De som måtte være intressert tar kontakt der, så avslutter vi videre forumfestprat i denne tråden. Endret 28. november 2009 av MrBjoern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå