MSg Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nytt galleri med flere bilder kommer nå. De samme ligger der fortsatt, men har lagt til en del bilder. For høyoppløselige kopier ta kontakt pr mail eller sms. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hoi, liten tvil hvem som vinner medalje for å se ut som en psykopat ihvertfall. Flott med bilder msg Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ja, jeg koser meg godt når jeg manipulerer inn ansiktet ditt i døren i The Shining :!: Men beklager at det tok litt tid med bilder. Har skjedd en del ting før, under og etter forumtreffet som satt meg litt ut. Men nå er bildene her og jeg gleder meg til neste forumtreff! Jeg skal få skaffet skikkelige navneskilt til alle påmeldte neste gang. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ja, jeg koser meg godt når jeg manipulerer inn ansiktet ditt i døren i The Shining :!: Haha, episk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Spenstige bilder av meg Vil gjerne ha alle du har av meg på mail Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Må si at jeg savner videoen av kastet til Samebror på youtube Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 JA Synd vi ikke fikk med kastet etterpå, for det var enda bedre! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fyfaen, jeg skal aldri bowle igjen. Det var ille. Et under at jeg ikke tapte. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Odas kast tok av da! Hvis det i det heletatt kan kalles kast i og med at hun nesten traff Joakim som stod _bak_ henne.. Endret 1. november 2009 av MSg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Odas kast tok av da! Hvis det i det heletatt kan kalles kast i og med at hun nesten traff Joakim som stod _bak_ henne.. Yes, skulle hatt det også Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg koste meg. Gleder meg til neste gang alt, dog håper jeg at jeg da har litt bedre tid enn denne gangen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Odas kast tok av da! Hvis det i det heletatt kan kalles kast i og med at hun nesten traff Joakim som stod _bak_ henne.. Noen måtte jo ta seg av problemet siden visse andre feiga ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Denne mener du? *video* Ey, fikk jeg ikke strike der? :o Endret 8. november 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg MÅ joine neste treff, lenge siden jrg har vært på ett. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hva med uoffisiell forumfest hjemme hos meg? Dog, det må bli en gang på nyåret tror jeg. xD Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg er med! Det var så gøy forrige gang Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Dog, jeg foreslår at vi avtaler en eventuell fest hjemme hos meg et annet sted enn på forumet. Siden det er private greier, og jeg har begrenset med plass. xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Håper jeg blir invitert. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Såklart, du var jo savna forrige gang! Håper forresten jeg får være med og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå