Deadringer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hadde du forventa noe annet med undertegnede som forsanger og ansvarlig? HMM? Selvfølgelig ikke. Beste forsanger ever Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Gleder meg til bildene jeg! Mathias, er de langt unna? :o Lenke til kommentar
Angua Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er forøvrig sliten og lykkelig etter ei fin helg, takk til MrBjoern for å stille hybel til disposisjon, og til mine overnattingsgjester for koselig besøk. Mamma syntes dere var veldig søte, alle sammen. aww, tusen takk for at vi fikk overnatte! det var så hyggelig atte, bare si ifra hvis du trenger et sted å sove i oslo en gang! takk til alle andre folka for et hyggelig treff også Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nice, det skal jeg huske på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Mathiaas? /wants råfiler Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dette var mitt først forumtreff og jeg må bare si at det var kjempe gøy ^^ jeg var faktisk 3 best på første runde og 4 best på 2 runde i bowling ^^ ikke vers av en som ikke har spilt bowling på mang år utrolig mange snille og koslige folk som var med og gleder meg allerede til neste gang jeg skal være med håper bare det ikke kommer ut så mange dumme bilder av meg hehe x) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Wheels skulle beholdt bildene, da ville de vært oppe for lengst. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Mathias sa på sms i går at "dei kjem snart". Dette var ca kl. 21.00 i går, så de er vel på vei tipper jeg Btw, vil takke alle for en fantastisk kveld! Det var kjempemoro, spesielt forumfesten hos Halvor, men det var synd ikke alle ble med. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Høres ut som dere hadde det hyggelig ja. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Mathias sa på sms i går at "dei kjem snart". Dette var ca kl. 21.00 i går, så de er vel på vei tipper jeg Btw, vil takke alle for en fantastisk kveld! Det var kjempemoro, spesielt forumfesten hos Halvor, men det var synd ikke alle ble med. Jeg droppet det fordi jeg regnet med at hybelen til vår alles Halvor var liten Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Var du med på forumtreffet, men droppet forumfesten? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Var du med på forumtreffet, men droppet forumfesten? Vel ja, jeg hadde med meg tre andre som skulle hjem Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg droppet det fordi jeg regnet med at hybelen til vår alles Halvor var liten Vel, det var jo derfor det bare ble de rundt meg, og noen til som ble med. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg droppet det fordi jeg regnet med at hybelen til vår alles Halvor var liten Vel, det var jo derfor det bare ble de rundt meg, og noen til som ble med. Det jeg trodde Hadde sikkert blitt for trangt med 4 til Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Haha, hadde flaks som komm med Nå må msg komme med noen bilder snart! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hva skjer her egentlig? Hvorfor ingen bilder etter snart ei uke? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er litt styr for tida, får smøre oss med tålmodighet. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Bilder ligger ute! Har flere også, men gadd ikke å legge ut flere nå! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 YAY MSg Det var få bilder da?.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Morro! Fint det første blinkskuddet. P: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå