Federisco Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 overklokking.nos test av Chieftec Dragon DX01-SLD sier: "ATX I/O-platen er utskiftbar og forberedt for integrerte lydkort og skjermkort, men ikke LAN." Betyr det at hovedkortet jeg planlegger å kjøpe (Abit NF7-M), som bl.a. har integrert LAN, ikke vil gi plass til LAN-sakene? (.......må jeg gi opp å kjøpe chieftec-kabinettet? ) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Det følger sikkert med en plate til hovedkortet. Hør med forhandleren for å være sikker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Alle hovedkort følger det med I/o shield som du setter på kabinettet, så det skal ikke være noe problem. Edit: med mindre at det er akkurat det samme som er på kabinettet orginalt da Lenke til kommentar
Federisco Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Okei, jeg stoler på dere.... takk "no more worries, i say" Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Dessuten trenger du ikke den blekk plata bakpå, det har hvertfall ikke jeg på nå, for da passer det bedre, for jeg mista i/o blekket til hovedkortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå