boffeeen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Spørs helt på hvor du bor! Hos oss kommer den ca halv tolv, men der vi bodde før (rundt 2 kilometer unna) kom den ti. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Er ikke det i sånn 13-14 tiden? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ser postmannen komme uten for huset mitt midt på dagen.. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Skal komme med fler linker nå, bare vent litt så får dere se våpen og perks ++. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Når posten kommer er jo ikke helt likt for alle. Kommer ann hvor du er på ruten til postmannen/kvinnen. Er du første huset sier det seg selv at du får det nokså tidlig, enn en som er det siste huset. Kommer også ann på hvor stort oområde den postmannen7kvinnen dekker. Har opplevd alt fra klokken 11 på morgenen til klokken 16. Det er når jeg er hjemme, hos kompiser etc. Endret 4. november 2009 av toy_man Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Disse anmelderene får jo spillene en uke før realese. Noen som vet hvor disse bor? Tenkte å dirke opp døra og låne spillet frem til jeg får mitt eget. Så kan jeg jo bare sende hans tilbake i posten:P Endret 4. november 2009 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Disse anmelderene får jo spillene en uke før realese. Noen som vet hvor disse bor? Tenkte å dirke opp døra og låne spillet frem til jeg får mitt eget. Så kan jeg jo bare sende hans tilbake i posten:P xD Hadde jo vært smart det xF Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tror en av banene foregår på ISS romstasjonen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Spoilere kan du holde for deg selv. Rapportert. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tror en av banene foregår på ISS romstasjonen. da snakker vi liten bane:P Lenke til kommentar
marama Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som vet hvorfor ikke man får danne private partyer i multiplayer delen??? kun random team deathmatch og free for all man kan ha private party.. ellers må man være i game partyet? fryktelig irriterende å spille med 4 kompiser å en drøss med gneldrende 12 år gamle amrikanere.... noen som vet?? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fordi det ikke skal være slik at det blir sittende en aleine i gamechatten fordi fem stykker på laget hans sitter i partychat. Lenke til kommentar
marama Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 jeg gidder jo ikke sitte å prate engelsk med mine kompiser fordi det sitter en fremedspråklig person til på laget... makan til tull ... har jo allerede prøvd det.. noen snakker fransk noen engelsk og alle i munnen på hverandre.. klarer ikke å konsentrere meg om spillet da.. hmmm merkelig løsning Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tror en av banene foregår på ISS romstasjonen. Jeg sa jeg tror en av banene foregår på ISS, ikke at jeg vet. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Noen som vet hvorfor ikke man får danne private partyer i multiplayer delen??? kun random team deathmatch og free for all man kan ha private party.. ellers må man være i game partyet? fryktelig irriterende å spille med 4 kompiser å en drøss med gneldrende 12 år gamle amrikanere.... noen som vet?? Tror det var på Random Team Deathmatch, og Free For All man IKKE kunne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå