Wutwut Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Modern Warfare 2 Videos: Airport Mission - Slaughtering Civilians Another Spec Ops Vid Third-Person Vid Og fler! Fler videoer her og her. Der har du ganske nye filmer ; p Kan nesten garantere at dere ikke har sett alle de der. Andre hemmeligheter: Death/Killstreaks Perks Weapons and Attachments Og mer info her. Lagde like godt en post for dette, har postet det i andre poster, men det kommer mest frem her. - NiiiK Endret 4. november 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
ZipZapDo Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Her er de fleste videone http://www.gametrailers.com/game/call-of-d...n-warfare/11043 Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Her er de fleste videone http://www.gametrailers.com/game/call-of-d...n-warfare/11043 Ja, der er noen. Men de jeg postet er noen som er fra ''insiders'' som filmer med skjult cam, e.l. Men noen av de du postet er også der. **Endret og puttet inn linken på start-posten.** Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Bra CoD 4 build: MP5 med lyddemper, 3x flash, beretta m lyddemper, UAV jammer, dead silence. Funker utmerket dersom du raskt vil snike deg innpå fienden og knerte dem. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Bra CoD 4 build: MP5 med lyddemper, 3x flash, beretta m lyddemper, UAV jammer, dead silence.Funker utmerket dersom du raskt vil snike deg innpå fienden og knerte dem. I know. Brukte dog .45 med lyddemper isteden, bare fordi jeg likte .45en bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Et fast sniper build jeg bruker: 12,7 Barret, Beretta, Bandolier, Stopping power, Deep Impact, Smoke grenade. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Dette var litt Off Topic. Men uansett: Beste fastscope/noscope/gårundtmedsniper-class på Cod 4 er selvfølgelig: M40A3, M1911 .45 (Silencer), Stun x 3, Sleight of Hand og Deep Impact ; p Lenke til kommentar
Pandyen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Gleder meg skikkelig til dette spillet altså! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Bra CoD 4 build: MP5 med lyddemper, 3x flash, beretta m lyddemper, UAV jammer, dead silence.Funker utmerket dersom du raskt vil snike deg innpå fienden og knerte dem. Har det noe med denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Bra CoD 4 build: MP5 med lyddemper, 3x flash, beretta m lyddemper, UAV jammer, dead silence.Funker utmerket dersom du raskt vil snike deg innpå fienden og knerte dem. Har det noe med denne tråden å gjøre? Nei, absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 hvorfor poster du det her da? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Du burde vel heller poste den her Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Vært snakk om at det skal bli mulighet for 3rd Person shooting i spillet xD Lurer på hvordan det blir, men blir visst bare i ''visse'' game moder. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 skjønner ikke vitsen men 3. person. men okei, så lenge jeg slipper å spille det. Lenke til kommentar
Homer Simpson Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 http://modernwarfare247.com/news/new-speci...ssion-overwatch ny spec ops video og en ny sp video leaked *spoiler* http://www.metacafe.com/watch/3631554/111/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vært snakk om at det skal bli mulighet for 3rd Person shooting i spillet xD Lurer på hvordan det blir, men blir visst bare i ''visse'' game moder. http://modernwarfare247.com/news/multiplay...3rd-person-view Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det blodet på skjermen var helt jævelig, skjønner ikke hvorfor de må forandre på alt:P Føler de gjør litt for mye ut av det. Hold det cleant og enkelt, håper ikke det blir så mange våpen/perks ++ at man aldri klarer og bestemme seg for om man har valgt riktig:P Har du lagd et konge spill forandrer du bare litt hver gang. Se på FIFA, ørsmå forandringe, perfekt:D Blir spennede dette, tror dere vi får spillet på lørdag ? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er mulig at folk som har forhåndsbesillt over nett får det på lørdag. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 FAEN! Gleder meg Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 FAEN! Gleder meg mhm, skal tidlig opp på lørdag for å sjekke postkassen. Når pleier posten å komme egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå