RainbowLady Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Kan noe være så snill å hjelpe meg her? Trykte på iTunes-snarveien, AVG popper opp og sier at en trussel er oppdaget. Jeg har prøvd å trykke på både "heal" og move to virus vaukt, men da kommer det opp at "action was interupte by user". Det står at infeksjonen heter Trojan horse Small.BOG. HJELP!? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Det later til at viruset spiser seg gjennom iTunes mappen. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 OK, tok en AVG scan, en scan med det greiene i steg 1 i veiledninge. AVG fåtn 58 eller noe Toajenre, og flyttet noen til Virus Vault. Noen som har noen tips her? (unnskyld min dårkige nettikette, men er litt freaked her) Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 http://discussions.apple.com/thread.jspa?t...45&tstart=0 Har samme problem som dem. Tror det går bra nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå