Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg kjøpte meg gåsko (altså walkers) for 5 mnd siden, disse har jeg labbet 987 000 skritt med, eller ca 60 mil på jobb siden slutten av juni i år. Og nå er de helt utslitt. Måtte kjøpe nye i dag, men tilsvarende sko da de jeg er har er bare helt fantastisk å bruke. Er det normalt at skoene er utslitt etter ca 5 mnd bruk? Eller etter ca 60 mil om du vil? Hvor lenge holder dine joggesko/walkers før du må kjøpe nye? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Alt fra 1 til 2 år. Jeg sykler for det meste da. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) ja...skal jeg stå frem da....har hatt ett jogge sko par siden jeg gikk på ungdomskolen...det er 8 år siden ca....har bytta lisser x antall ganger ellers ser de skremmende bra ut til å bli brukt så mye...de er forresten enda ikke begravet Endret 24. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Har hatt mine joggesko i 2-3 år nå og de er totalt utslitt. Men nå har de hatt ganske hard bruk. Fra å jogge over snøkledde fjell til å vasse i søle. Men joggesko til vanlig gymbruk burde holde i årevis. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Har selv et par som akkurat er 5 mnd. som eg altid pleier ha på skulen osv. Heilt utslitt Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Har hatt mine i ca. et år nå og de er ikke slitt iu det hele tatt:S det eneste som er, er at de er litt skitene:P Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Før varte dem bare en sommer, men nå som jeg ikke spiller så mye fotball i dem og ikke vokser mer så varer de litt lengre. brukte å være sånn at såla løsna fra resten av skoa. nå er det for det meste støvlene som slites så mye. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Skoene jeg bruker nå har vart i nesten to år. Jeg har lett et likt par med sko i lang tid siden de er de beste skoene jeg noen gang har gått med. Bruker de hele tiden. Skal man ha noe blir det Adidas med en feit såle. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Hatt mine i et halvt år, lukten og gjørme begynner å sitte i de nå. I tillegg klor stank Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
akle Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har hatt et par joggesko nå i ca 6mnd og vurderer å klage på de. Grunnen er at sålen er delvis laget av hard plast. Greia er at sålen har sprukket på den ene skoen, den andre er helt fin. Det er kun brukt på fin grus, asfalt, og inne. Hadde kunnet skjønne det hvis jeg hadde vært i skogen og tråkken en rot opp i sålen eller lignende. Men på fint flatt underlag synes jeg de skulle ha holdt litt lenger. Det som er gråt er av hardplast. Er ellers forresten de beste skoene jeg noen gang har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå