SvenSR Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Acer dytter tydeigvis en ny maskin inn på markedet (akkurat idet jeg skulle bestille...)som for meg seg skremmende lik ut som den noe "eldre" 7735zg. Den nye har DDR2 istedenfor DDR3, et litt annen skjermkort og T4300 istedenfor T4200, men virker ellers veldig lik (utgaven i linken har BlueRay, men ellers). Er det i realiteten noe nytt/bedre på denne ny maskinen enn den eldre 7735zg (utenom ferdig installert W7)? Lenke til kommentar
SvenSR Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Glemte linken som viser maskinene Her er maskinene sammenlignet hos komplett som selger begge. Her er et bedre bilde for de som er interessert i den nye 7736'en Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 så rart, hvorfor går de ned til DDR2 RAM i en ny maskin? Jeg kan ikke så forferdelig mye om disse maskinene til at jeg kan forklare tankegangen bak, for meg ser det bare idiotisk ut xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå