DonQuixotec Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er i militæret, men neste år til høsten skal jeg begynne på skole. Jeg hadde innrykk 6. Okt, og jeg må nok regne med å holde på til 6. Okt neste år, siden jeg er i garden og de er strenge som faen. Men jeg kunne tenkt meg å fiksa en sånn SIO hybel i Oslo. Men kommer det til å fungere hvis jeg må være i militæret fram til 6. Okt og bare kan dra på de obligatoriske møtene osv? Kanskje spørsmålet mitt er litt forvirrende, men lurer bare på om det vil fungere å søke om leilighet selv om jeg kommer til å være i militæret litt etter skolen har begynt også. Har et spørsmål til også, hvor vanskelig er det å få en slik hybel (sio)? Og hvor vanskelig er det å få seg hybel i det hele tatt i Oslo? Takk for svar. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 du må jo være student på Kunsthøgskolen i Oslo, Universitetet i Oslo, Handelshøyskolen BI i Oslo, Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo, Norges veterinærhøgskole, Norges musikkhøgskole, Norges idrettshøgskole, Det teologiske Menighetsfakultet eller Akupunkturhøgskolen. For å kunne få hybel gjennom SiO, bare husk å søk tidlig så skal det gå bra. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvis du blir tatt opp kan du søke skoledimming. Hvis du skal studere på universitetet er det også svært lite obligatorisk, du kan lese deg til det meste. Hvis du blir tatt opp på universitetet kan du søke studenthybel, og hvis du møter på immatrikuleringen er du jo offisielt sett student. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå