Gå til innhold

Helt ny pc scannet med Malwarebytes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er nok filer knyttet til programmer som er pre-installert på pc'n av ulike tilbydere som en del pc'produsenter mer eller mindre propper full nye pc'er med. En del av disse programmene kan nok godt plasseres i 'uønsket'-kategorien og de filene mbam fant, kan du godt velge å fjerne.

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar :) Har nå fjernet de og scanner igjen, så får vi se om de er borte..

Plutselig dukket det opp et ikon på snarveien til mbam, noe jeg ikke har sett på en annen pc. :hmm:

Kall meg gjerne hysterisk, men liker ikke ukjente ting, iallefall ikke på helt ny data :p

Lenke til kommentar

Jeg har også nylig kjøpt ny PC, og for å få Windows 7 måtte jeg ha det pre-installed for å få det tror jeg (fant ikke en måte å kjøpe det løst på i alle fall). Så da fikk jeg med et par andre ting pre-installed også. Det første jeg gjorde var å fjerne alt det tullet (dette er en stasjonær, så det var ikke så ille, men på Acer bærbaren min var det VELDIG ille), pluss at jeg reduserte C: til rundt 150 GB (den var på 1 TB) og laga en andre partisjon.

Det er litt greit å få litt kontroll over hva som er på PCen når den er ny slik at du oppdager nye ting som sniker seg inn.

Kondolerer når det gjelder Vista, forresten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...