OlafG Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hejhejhallå! Jeg sitter og skal bygge meg en PC, og vil ha et fint kabinett. Har i dag en Lian-Li PC-A17 i sølv som jeg bruker til serveren min, om jeg får tak i en A77 i sølv så vil jeg gjerne bruke dette til server og bygge den nye maskinen i A17-kabinettet, jeg så A77 i sølv på flere nettbutikker for bare en drøy måned siden, og det var flere som hadde den på lager, opptil flere kabinetter også, men når jeg sjekket igjen er den som forsvunnet fra overflaten. Setter stor pris på hjelp til hvordan jeg kan få tak i et A77 i SØLV. Om du skulle sitte med et brukt A77 i sølv kan jeg være keen på å betale ganske bra for det forutsatt at det er i pen stand. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 er vel ikke flere en microplex, netshop og digital impuls som fører lian-li... Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Eg veit DustinHome hadde det inne tidlegare i sølv. Send ein melding om dei framleis har det i sortimentet deira. PS: lite tips til topic, det du leiter etter er Lian-LI PC-A77A. B er den svarte versjonen, men A er sølvfaga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå