Chizzi_RoXe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hei hei folkens, kjøpte meg ett HIS Radeon HD4670 IceQ 1gb AGP. Mottok pakka i dag tidlig, og jorda meg selv og satt kortet i pc'n. Oppsettet mitt er som følger: 3gb DDR CL2 (Geil) Amd Athlon 3200+ s939 3x WD 200GB harddisker Nec AG-3500ND dvdrom Bzerk 500W PSU 1tb WD Sata-disk Problemet er det at jeg får 70-100% cpu bruk av Hardware Interrupts i process explorer. Tenkte at det var sikkert software relatert så boota til safemodus i windows XP pro men problemet var der enda, tragisk nok. Noen tips til dette? Fant noe på nettet at på noen systemer i sjeldne tilfeller hindrer biosen i skjermkortet å starte opp skikkelig med DVI-skjermer pga. måten USB er implementert i systemet. Prøvde å deaktivere USB i HK-bios, fortsatt ingen endring DOA eller driver relatert? I have no clue! På forhånd takk for svar. *bump* Endret 25. oktober 2009 av Chizzi_RoXe Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå