Gå til innhold

Bored to Death - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Takk for tipset om den tredje episoden, Blåbær! Så den nå, og digget den! Sesong 3 holder høyt nivå og skuffer ikke i det heletatt! Jeg velger å ikke drøfte episode 3 her nå, fordi er nok mange som ikke har fått sett den enda. Men må si at jeg liker - som Jonathan Ames har utdypet tidligere - at alle karakterene møter farsrollen fra forskjellige perspektiver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Episode 7 av Enlightened kom ut i går, altså Bored To Death er originalt ikke blitt sendt sesongfinalen av (de hadde premiere samme kveld på kanalen, og like mang episoder i sesongene). Siden HBO ikke legger ut som regel sesongfinaler før etter de blir sendt på TV på OnDemand og HBO Go, så er ikke episode 8 mulig å oppdrive nå. Fordi den ikke sendes eller slippes ut før neste uke. Neste uke, ikke denne uka. Neste uka.

Som jeg har nevnt tidligere i tråden, men som sikkert folk har glemt så er episodene vi har sett en uke før siden episode 2 blitt lagt ut en uke i forveien på OnDemand og HBO Go. Ny episode, og sesongens siste kommer ikke før neste uke.

Problem?

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Åh, må bare smøre seg med tålmodighet da.

Hva synes dere forresten om sesong 3 så langt? Jeg liker den veldig, men serien har endret seg. Det er mer fart og spenning, som går litt utover Ames som alkoholisert forfatter - et aspekt jeg likte veldig. Pluss irriterte jeg meg litt over at Ray hadde en affære. Det krasjet litt med karakteren hans, følte jeg. Likevel, nå pirker jeg på småting. Serien er fortsatt flott! :D

Lenke til kommentar

Jeg synes sesong 3 har vært minst like underholdende som de to første sesongene. Karakterutviklingen fortsetter og de havner i stadig nye situasjoner. Jeg også irriterer meg over at Ray hadde en affære med den gamle dama og enda mer over at han ble busta. Men ellers er det ikke noe å klage på. Elsker serien og jeg kommer til å følge den til siste slutt.

Lenke til kommentar

Sesong 3 har vært som sesong 2, bedre enn sesong 1. Det er slik jeg føler det ihvertfall. Danson/George har fremdeles høydepunkter, så har Zach/Ray. Selv Jason Swartzman/Jonathan.

Likte gjesterollene bedre denne sesongen også egentlig, wannabe-Jonathan Ames, svigersønnen til George, Casey Wilson, Isla Fisher og Stacy Keach. Samtidig som Louis er tilbake og har levert sitt beste i serien denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...