Autzen Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Takk for tipset om den tredje episoden, Blåbær! Så den nå, og digget den! Sesong 3 holder høyt nivå og skuffer ikke i det heletatt! Jeg velger å ikke drøfte episode 3 her nå, fordi er nok mange som ikke har fått sett den enda. Men må si at jeg liker - som Jonathan Ames har utdypet tidligere - at alle karakterene møter farsrollen fra forskjellige perspektiver. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 O, ep 3 også da "That IS good stuff" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Episode 4 kom også ut i går, ikke fått sett den enda. Var mulig å få On Demand, så derfor både den og episode 3 var mulig å få tak i tidligere. (Ikke HBO Go, for da ville vi fått en webrip av episode 3 og) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 But I wanna draw! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Ser ep 5 og 6 nå Braaaaaa. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Herlig sesong så langt. Tror sesongfinalen neste uke blir en høydare. "Gabe" fra The Office skal blant annet være med. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Hey, for å ikke nevne mer Stacy Keach. Oh, jeg savner den tiden latterkomedier var litt bra. http://www.youtube.com/watch?v=xZWCzpFIPVQ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Skumdrakten til Ray var fantastisk Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Jeez, ultrahot hottie i ep. 7... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Er episoden ute? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Forrige uke faktisk... Trodde ikke jeg hadde den, så kom den på MyEp. i dag, men var visst på disken. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 23. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Jeg finner heller ikke episode 8. Skulle tro den også kom en uke før som de pleier. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Oja, 8 du mente Blåbær? Den har jeg ikke sett noe til.. Kanskje pause pga thanksgiving Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Episode 7 av Enlightened kom ut i går, altså Bored To Death er originalt ikke blitt sendt sesongfinalen av (de hadde premiere samme kveld på kanalen, og like mang episoder i sesongene). Siden HBO ikke legger ut som regel sesongfinaler før etter de blir sendt på TV på OnDemand og HBO Go, så er ikke episode 8 mulig å oppdrive nå. Fordi den ikke sendes eller slippes ut før neste uke. Neste uke, ikke denne uka. Neste uka. Som jeg har nevnt tidligere i tråden, men som sikkert folk har glemt så er episodene vi har sett en uke før siden episode 2 blitt lagt ut en uke i forveien på OnDemand og HBO Go. Ny episode, og sesongens siste kommer ikke før neste uke. Problem? Endret 23. november 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 No probs boss Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 24. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Åh, må bare smøre seg med tålmodighet da. Hva synes dere forresten om sesong 3 så langt? Jeg liker den veldig, men serien har endret seg. Det er mer fart og spenning, som går litt utover Ames som alkoholisert forfatter - et aspekt jeg likte veldig. Pluss irriterte jeg meg litt over at Ray hadde en affære. Det krasjet litt med karakteren hans, følte jeg. Likevel, nå pirker jeg på småting. Serien er fortsatt flott! Lenke til kommentar
......... Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Jeg synes sesong 3 har vært minst like underholdende som de to første sesongene. Karakterutviklingen fortsetter og de havner i stadig nye situasjoner. Jeg også irriterer meg over at Ray hadde en affære med den gamle dama og enda mer over at han ble busta. Men ellers er det ikke noe å klage på. Elsker serien og jeg kommer til å følge den til siste slutt. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 27. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Imens vi venter på sesongfinalen: http://www.youtube.com/watch?v=hCa3p2qsNf8&feature=feedu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Sesong 3 har vært som sesong 2, bedre enn sesong 1. Det er slik jeg føler det ihvertfall. Danson/George har fremdeles høydepunkter, så har Zach/Ray. Selv Jason Swartzman/Jonathan. Likte gjesterollene bedre denne sesongen også egentlig, wannabe-Jonathan Ames, svigersønnen til George, Casey Wilson, Isla Fisher og Stacy Keach. Samtidig som Louis er tilbake og har levert sitt beste i serien denne sesongen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Håper dette ikke blir seriefinalen. Den var grei avslutningsvis på en sesong, dårlig hvis det var seriefinalen. Litt svakere enn de forrige sesongfinalene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå