Gå til innhold

Bored to Death - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker de fleste godt av de som har blitt annonsert. HBO har annonsert de mest nevnverdig i en pressemelding den siste tiden.

Guest stars this season include John Hodgman, Oliver Platt, Bebe Neuwirth, Patton Oswalt, Dick Cavett, Olympia Dukakis, Isla Fisher, Sarah Silverman, Casey Wilson, Halley Feiffer, Mary Steenburgen, Stacy Keach and David Rasche.

Dick Cavett er mer en cameo, men for de som ikke vet. Han er en legende innenfor amerikanske talkshows i gamle dager.

John Hodgman, Oliver Platt, Olympia Dukakis og Patton Oswalt er fint å se tilbake på serien.

Hodgman som Louis var helt hysterisk å ha med når han fulgte etter Jonathan på saken rundt denne boka (favorittepisoden min i sesong 2 nesten).

Sarah Silverman kunne jeg gjerne hatt uten, men hun er grei bare i mindre doser.

Casey Wilson likte jeg i SNL, Isla Fisher var grei i Hotrod.

Mary Steenburgen som er også kona til Ted Danson er grei, likte henne i Wilfred.

Stacy Keach var herlig i Titus, og David Rasche likte jeg godt i Rubicon.

Lenke til kommentar

Jonathan Ames som gjesteskuespiller i Curb your enthusiasm

Morsomt at han endte opp med en liten rolle i Curb. Jeg har sett at flere HBO-serier bruker de samme skuespillerne i mindre roller. Louis har jeg sett i Flight of the conchords, de som kidnapper Ames i sesong 2 har jeg sett i Entourage (og en annen serie, sikker curb). Det er også mange flere eksempler som jeg hadde nevnt hvis jeg hadde hatt litt bedre hukommelse.

Endret av Autzen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Haha, er han kelneren til George samme fyren som jobba som posten (eller var assistent) på magasinet? Elsket den unnskyldningen med at han røyker for mye hasj slik at han husker ikke navnet hans, som er bare litt fjernt tullball. :p

Også østers-kommentaren. Haha.

Grei sesongstart, men lest at de kommende episodene er mer morsomme. Spesielt episode 3 var det vist, får se om det stemmer..

Lenke til kommentar

Bored To Death er endelig tilbake. Første episode av den nye sesongen var virkelig etterlengtet og det smakte skikkelig godt.

Mens Jonathan havner i trøbbel som den dristige detektiven han er og George blir mer kjent med sin voksne datter og hennes eldre kjæreste, settes Ray i farsrollen med uvanlige metoder. Kan det bli bedre?

post-123100-0-93168100-1318535250_thumb.jpgpost-123100-0-00785300-1318535304_thumb.jpgpost-123100-0-56385800-1318535312_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med den konklusjonen, en god start men ingen høydare. Men forhåpentligvis har vi mer godt i vente.

Ganske sikkert vil jeg tro. Med tanke på blant annet også gjesteskuespillerne som kommer opp i sesongen. Men det er jo nesten som en grei episode er bedre å se uansett enn en episode av How I Met Your Grandmother og The Big Bang Theory.

Lenke til kommentar

Ganske morsom episode i dag, var noen deler jeg lo veldig av. Spesielt George alene og paranoid, pluss det morra til Jonathan sa om at sønnen aldri ville juge.

Alltid gøy å se Patton Oswalt og Lenny Ventio (Officer Drake) igjen.

Låta fra end credits;

http://www.youtube.com/watch?v=SakgUq3sMVs

EDIT:

Inside the episode

http://www.youtube.com/watch?v=4NkSzJke7ms

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...