Autzen Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Chattet akkurat med Jonathan Ames ( :D :D ), og spurte hvor mange episoder sesong 3 ville bestå av. Han svarte at det ble 8. Slik som det har vært før. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Skulla hatt sagt han burde lagt til en norsk referanse i serien igjen. :!: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Haha Ted Danson vil holde på 2 forskjellige roller framover. Han forsetter fast i 'Bored To Death'. Men samtidg så er han også fast med i CSI hvor han har den nye sjefsrollen på serien. Forresten må jeg si at Ted Danson er fantastisk god i første sesongen av Damages hvor han gjestespiller. Fyren kan virkelig både drama og komikk-roller godt. En av favoritt-skuespillerne mine garantert. Ted Danson til CSI Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=LWbZzHs02gU&feature=feedu En liten teaser imens vi venter. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=LWbZzHs02gU Fiksa. Haha håper på mer Louis Green i sesong 3. Elsket han i sesong 2, når han fulgte etter Jonathan, og dette kaoset med kokainposen og dealerne. Helt herlig når Jonathan leker lettere usansynelig action-man. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Var i USA for 2 uker siden. Var på LA Galaxy kamp, og av alle personer så kommer Zach Galifianakis gående rett forbi der vi sitter. Tok ikke lang tid før et kamera snappet han opp og filma han på storskjermen. Han gikk faen akuratt som han gjør i serien. samme stil, samme væremåte/oppførsel. Fikk celebtreatment. Satt på første rad. Med et helt Entourage av folk. Gleder meg sykt til ny sesong nå! Endret 5. august 2011 av Hille 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=yjnM5pdcqDw Ny teaser Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Haha, elsker teaserne. Gleder meg enormt til neste sesong. Imens vi venter; velg en favorittepisode fra sesong 1 og 2. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Siden jeg så alle episodene fra sesong 2 på noen få dager klarer jeg ikke helt å skille episodene fra hverandre hva kvalitet angår. De er mer som en stor klump med awesomenesss. Men i sesong 1 må det være The Case of the Beautiful Blackmailer. George er jo helt konge i den episoden; scenen med Ray og George i bilen er helt hysterisk. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Jeg tenkte også på den som favorittepisoden fra sesong 1, men jeg tror valget mitt faller på "The Case of the Lonely White Dove". I sesong 2 er det like vanskelig å velge en favorittepisode, men "Make it Quick, Fitzgerald!" var fantastisk bra. Det er episoden hvor Jonathan venter i skapet til Antrem. Digger når Jonathan får Ray til å vurdere størrelsen hans nedentil. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Jeg får en godfølelse av å se skuespillerne fra en av favorittseriene mine ha det gøy sammen. Første titt på sesong 3 her, med en liten video der HBO besøker settet, samtidig som Ted, Zach og Jason snakker. http://www.youtube.com/watch?v=Ji9n_B2WMuQ Mye gode gjesteskuespillere denne sesongen. Oliver Platt returnerer, og kona til Ted Danson gjestespiller faktisk. Funfact: Kona til Ted Danson, gjestespiller i ukas første episode av 'Wilfred'. Som moren til hovedpersonen, Ryan (Elijah Wood). Wanna snuggle? Endret 19. august 2011 av Maury 1 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Haha, jeg lo godt av invitasjonen til settet. Elsker Zach, og den nye sveisen til Jason. "I didn't know we could have our wifes and girlfriends on the show this season..." Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Haha. Ted Danson er the man. "Hey jonathan ames, can my uncle be on the show?" Lenke til kommentar
dredg Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg får den samme gode følelsen av å sitte å kose meg med dialogene i denne serien som jeg har når jeg ser Wes Anderson filmer. Bare meg? Tror forøvrig min favoritt episode så langt er "The Case of the Grievous Clerical Error!". Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg får den samme gode følelsen av å sitte å kose meg med dialogene i denne serien som jeg har når jeg ser Wes Anderson filmer. Bare meg? Jeg har også tenkt det samme! Wes Anderson burde filmatisere en av Ames' bøker, med Jason i hovedrollen. Det hadde jeg garantert sett! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Haha der snakker vi en utopisk filmkveld Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Gleder vi oss?! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Stealer ass. Ja, glede meg stort. Hva tror du Chrizzy? Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Hva jeg tror? Vel, Steffy, jeg tror sesong 3 kommer til å fortsette på samme nivå som de tidligere sesongene. En av de store godene ved å ha 8 episoders sesonger er at man får kvalitet over kvantitet. Castet er forsatt fantastisk, og Ames' er antageligvis fortsatt et geni. Noe som betyr at dette vil atter en gang bli gull. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Du så vel Ames i 'Curb' denne uka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå