Duffo Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 I dag når jeg skulle logge inn på gmail stod det at jeg måtte skifte passord pga suspicious activity :S noen andre som har fått dette? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Da er det sikkert noen som enten har prøvd å kommet seg inn på kontoen din (prøvd mange ganger). Eller så har noen faktisk klart å stjele passordet ditt. Var noen artikkler om dette på nettsted rundt omkring for en liten stund tilbake. Edit: Har ikke fått dette. Endret 24. oktober 2009 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Kan du linke de artiklene? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 http://www.itavisen.no/825209/gmail-passord-ogsaa-paa-avveie Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Jeg kan melde om at jeg tror det er flere passord på avveie til "allmennheten". Jeg kan ikke si om de var de samme som dengang. Endret 25. oktober 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå