stiago Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei Får ikke talegjenkjenningen til og fungere i windows 7. Kommer en melding "talegjenkjenning støttes ikke for gjeldene språk." bruker norsk. Er de noe jeg kan gjøre for og få de til og fungere? er jo rart viss dem sender med et program som ikke fungere... Lenke til kommentar
stiago Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen som kan hjelpe meg ? (A) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Etter det jeg vet er det kun Engelsk, Spansk og muligens Japansk som er støttet. Jeg vet ikke om noen måte å legge inn støtte for andre språk. Får jeg spørre hva du skal bruke det til? Det kan muligens finnes alternativer. Lenke til kommentar
stiago Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 okei, ja jeg har jo sett videoer at du kan åpne programmer bare ved og si navnet o.s.v Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Tror nesten du må holde deg til engelsk. Personlig synes jeg talegjenkjenning er ganske ubrukelig, man bruker langt mer tid på å snakke enn å klikke seg frem til det man skal ha, ihvertfall slik som talegjenkjenning er i dag. Lenke til kommentar
stiago Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 okei tenkte egentlig bare til gøy teste:D men har W7 HP og da kan jeg vell ikke endre språk ? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nå har ikke jeg prøvd talegjenkjenning i Windows 7, men det er nok mulig å bruke engelsk uten å gjøre noen drastiske endringer. Men dersom du ikke har noen handicap er det mer en kuriositet enn noe nyttig Men jeg kan egentlig bare si at du kanskje må leke litt med instillingene i enten speech recognition skjermen eller regionale instillinger (det er ikke tilgjengelig på denne maskinen her da jeg fjernet det fra installasjonen så jeg kan ikke rote med det selv) Lenke til kommentar
stiago Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 okei, hva må jeg gjøre for og få engelsk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå